اصفهان/

فولاد ماهان سپاهان قهرمان لیگ برتر تیراندازی با کمان کشور شد

تیم تیراندازی با کمان فولاد ماهان سپاهان با برتری برابرحریفان خود مقام قهرمانی لیگ برتر تیراندازی با کمان کشور را از آن خود کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران اصفهان وبنابراعلام سایت باشگاه فولاد ماهان سپاهان ؛ هفته پایانی رقابت های لیگ برتر تیراندازی با کمان کشور دیروز با مصاف تیم فولاد ماهان سپاهان و تیم های بانک ملی گلستان ، نفت امیدیه ، افق سپید ، بانک قوامین ، هیئت قزوین ، ترانه دریا و هیئت کیش پیگیری شد.

در بخش ریکرو آقایان ، ماهانی ها تیم بانک ملی گلستان را با نتیجه 5 بر صفر وتیم نفت امیدیه را نیز با نتیجه 5 برصفر مغلوب خود نمودند.

در کامپوند آقایان نیز ماهانی ها به مصاف دو تیم افق سپید و بانک قوامین رفتند و در پایان در نتایجی مشابه 3 بر2 این دو تیم را شکست دادند.

بانوان ماهانی نیز در بخش کامپوند به مصاف دو تیم افق سپید و هیئت قزوین رفتند تا در پایان در دیدار برابر افق سپید 3 بر 2 بازی را واگذار نمایند و در برابر تیم قزوین 4 بر 1 پیروز شوند.

در بخش ریکرو نیز ترانه دریا گیلان و هیئت کیش حریفان بانوان کماندار ماهانی بودند تا این دیدار نیز با درخشش ماهانی ها به ترتیب با نتیجه 3 بر 2 و 4 بر 1 به سود ماهانی ها به پایان رسد.

کمانداران ماهانی با کسب نتایجی درخشان در لیگ جاری در بخش ریکرو آقایان و بانوان و کامپوند بانوان در جایگاه نخست جدول رده بندی قرار گرفتند و مقام نخست این مسابقات را از آن خود نمودند.در بخش کامپوند آقایان نیز ماهانی ها جایگاه سوم جدول رده بندی را به خود اختصاص دادند/ش.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.