مدیرعامل جدید شرکت بهینه سازی مصرف سوخت از بودجه ٥ تا ٧ میلیارد دلاری برای انجام اقدامات بهینه سازی در سال آینده خبر داد.

 به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، نصرت الله سیفی در جلسه معارفه در شرکت بهینه سازی مصرف سوخت با اشاره به بودجه مناسب تخصیص یافته برای بهینه سازی در سال ٩٣ گفت: پروژه هایی که نیاز به سرمایه گذاری از سوی این شرکت دارند باید طبق اولویت هرچه سریعتر انجام شوند.
 
سیفی با اشاره به این که پروژه هایی  در کشور وجود دارد که نیاز به سرمایه گذاری از سوی شرکت بهینه سازی مصرف سوخت دارد، افزود: در مقابل مواردی نیز هست که نباید سرمایه گذاری از سوی شرکت بهینه سازی انجام شود اما در مقابل باید نظارت کاملی از سوی ما بر این پروژه ها وجود داشته باشد.
 
وی با استقبال از اعمال قانون "اسکو" در پروژه های بهینه سازی گفت: شرکت بهینه سازی می تواند برای شروع در پروژه های اسکو سرمایه گذاری انجام دهد.
 
مدیرعامل جدید شرکت بهینه سازی مصرف سوخت با بیان این که تا پایان برنامه ششم توسعه باید ٢٧٠ میلیارد دلار پروژه در سطح کشور در زمینه بهینه سازی مصرف انرژی انجام شود، گفت: همه این پروژه ها قرار نیست از سوی این شرکت انجام شود اما هدایت همه آن ها باید توسط ما صورت بگیرد.
 
انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار