مروری بر مهمترين اخبار "اقتصادی" چهارشنبه

مهم ترین عناوین خبری گروه "اقتصادی" که در روز چهارشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: عضویت "فرابورس" در فدراسیون بورس‌های اروپا و آسیا به تصویب رسید ، "محدودیت تردد" در "آزاد راه اروميه – تبريز" تا 15 اسفند،‌کاهش "نرخ دلار"/ هر گرم "طلای 18 عیار" 87 هزار و 423 تومان/ "سکه بهار آزادی" 857 هزار تومان و.... است

مهمترین عناوین خبری گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است: 

دولت دخالتی در صنعت بیمه کشور ندارد/تغییر ریسک بیمه نامه شخص ثالث

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1392/9/13/1806082_105.jpg

 بیمه مرکزی پیگیر تغییر ریسک بیمه نامه شخص ثالث از خودرو به رانندگان است که به علت نبود قوانین مربوطه قوانین مربوطه این امکان در حال حاضر وجود ندارد.

کاهش "نرخ دلار"/ هر گرم "طلای 18 عیار" 87 هزار و 423 تومان/ "سکه بهار آزادی" 857 هزار تومان
امروز "چهارشنبه 13 آذر ماه" نرخ ارزهای رسمی توسط بانک مرکزی تعیین شد که بر طبق آن ارزش دلار کاهش و یورو و پوند افزایش یافت.

کاهش قیمت دام در پی "واردات" بی‌رویه/ "تولید" زیرسایه واردات رنگ می‌بازد
رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی گاوداران با اشاره به واردات بی‌رویه دام طی هفته‌های اخیر گفت: واردات دام و اشباع کردن بازار از این طریق تولید را به نابودی می‌کشاند.

ثبات بهاي شير در گرو تامين "علوفه دامداران" است/ احتمال افزايش 26 درصدي "قيمت شير"

رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی گاوداران با اشاره به برگزاري جلسه كارگروه تخصصي ستاد تنظيم بازار براي تثبيت بهاي شير تا پايان سال، گفت: در صورتی که دولت علاوه بر پرداخت كليه علوفه‌های معوقه دامداران از اين پس نیز مابه التفاوت بهاي علوفه را بپردازد قیمت شیر تا پایان سال ثابت مي‌ماند.

سازمان آمار تعهدي در کاهش "نرخ تورم" و "بيکاري" ندارد

رئيس پژوهشکده آمار با بيان اينکه قضاوت هاي عاميانه مسئولان از نتايج آماري موجب ترويج بي اعتمادي مي شود، گفت: سازمان آمار هرگز در کاهش نرخ تورم و بيکاري تعهدي ندارد.

وجود انحصار در صنعت بیمه مانع از رقابت می‌شود
نبود قوانین رقابتی و دخالت‌های دولت و مجلس و در ‌‌نهایت تحمیل فشارهای اعمال شده از سوی دولت و مجلس به صنعت بیمه ، باعث شده فضای رقابت در صنعت بیمه به هیچ عنوان مستقل نباشد.

"بارش باران" و "برف" در برخی استان های کشور/ "کشاورزان" از محلول پاشی و سمپاشی خودداری کنند
کشاورزان از انجام محلول پاشی در باغات و از سمپاشی برعلیه علف های هرز در مزارع از امروز تا روز جمعه خود داری کنند.

پیشنهاد بودجه ٥ تا ٧ میلیارد دلاری "بهینه سازی مصرف سوخت" در سال ٩٣

 مدیرعامل جدید شرکت بهینه سازی مصرف سوخت از بودجه ٥ تا ٧ میلیارد دلاری برای انجام اقدامات بهینه سازی در سال آینده خبر داد.

عضویت "فرابورس" در فدراسیون بورس‌های اروپا و آسیا به تصویب رسید
در نوزدهمین مجمع سالانه فیاس در مسقط عمان که با حضور مدیران اجرایی فیاس با حضور اعضای فدراسیون تشکیل شد و طی آن با درخواست عضویت کامل فرابورس در فدراسیون بورس‌های اروپایی و آسیایی موافقت شد.

سهم 70 در صدي دولت از بازار بيمه/اتكا به صنعت بيمه موجب توسعه اقتصاد مي شود

نايب رئیس مجلس شورای اسلامی سهم دولت از بازار بیمه 70 در صد اعلام كرد و گفت:صنعت بيمه لازمه حركت اقتصادي بنگاه هاست ودر صورت عدم اتكا بنگاهاي اقتصادي به بيمه اقتصاد پيش نمي رود.

"محدودیت تردد" در "آزاد راه اروميه – تبريز" تا 15 اسفند

 آزاد راه اروميه – تبريز، واقع در استان آذربايجان غربي، حد فاصل كيلومتر 24 تا 35 ،تا 15 اسفند، بدلیل عملیات اجرايي روکش آسفالت تردد با محدوديت و رعايت جوانب احتياط انجام می شود.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار