فرماندار شهرستان فیروزکوه گفت: با عنایت به قرار داشتن شهرستان فیروزکوه در خارج از شعاع 120 کیلومتری تهران و وجود اراضی کشاورزی و باغات فراوان، صنعت و کشاورزی به عنوان دو محور اصلی توسعه و اشتغالزایی در منطقه حائز اهمیت فراوان هستند.

 

ˈابوالقاسم مهریˈ در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهارکرد: مدیریت اجرایی شهرستان فیروزکوه در اجرای برنامه های دولت با حمایت از بخش سرمایه گذاری، همه هفته جلسات منظمی را در ارتباط با بخش های صنعت و معدن و کشاورزی برگزار کرده است.

مهری تصریح کرد: در این زمینه تاکنون چند واحد تولیدی در شهرک صنعتی ˈدشت ناصرˈ مجدداً به چرخه تولید برگشته و فاز دوم توسعه شهرک صنعتی ˈعلیدرهˈ مراحل پایانی خود را می گذراند.

وی خاطرنشان کرد: پس از اتمام ارزیابی های محیطی، در آینده ای نزدیک کمیسیون واگذاری سازمان جهاد کشاورزی استان تهران مبادرت به واگذاری 400 هکتار جدید در فاز دوم توسعه شهرک صنعتی دولتی علیدره می کند.

مهری در ادامه گفت: حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی، رونق و توسعه واحدهای اقتصادی و اشتغالزایی در منطقه را به دنبال دارد.

وی خاطرنشان کرد: در این زمینه رفع موانع و مشکلات واحدها و فعالان اقتصادی حاضر در منطقه جزو اولویت های کاری فرمانداری شهرستان است.

نماینده عالی دولت در شهرستان فیروزکوه تصریح کرد: انجام این مهم جز با حمایت، تعامل و همراهی دستگاه های متولی بخصوص دستگاه های خدمات رسان امکانپذیر نمی شود.

مهری تاکید کرد: همه دستگاهها باید از ظرفیتها و قابلیت های قانونی و اختیارات اجرایی خود در این راستا بهره گیری کرده و سیاست های مناسبی به منظور حمایت از تولیدکنندگان و امر خطیر تولید اتخاذ کنند.

وی با اشاره به بضاعت اندک شهرستان، محقق شدن این امر را در گروه حمایت های مسؤولان و مراجع فرادستی برشمرد./ش


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.