سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: هدف ما قهرمانی در لیگ برتر باشگاه های کشور است و تا پایان این رقابت ها برای قهرمانی می جنگیم .

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران اصفهان، زلاتکو کرانچارˈ دیروز در نشست خبری پیش از دیدار تیمش با استقلال تهران افزود: اگر نتوانیم به قهرمانی دست یابیم سعی می کنیم در بین سه تیم برتر قرار گیریم و به عنوان یکی از چهار نماینده ایران به مسابقات باشگاه های آسیا راه یابیم.

وی اضافه کرد: ایران در لیگ قهرمانان باشگاه های چهار سهمیه به دست آورد و فوتبال ایران بخشی از امتیازات به دست آمده برای کسب این سهمیه را مدیون باشگاه سپاهان است.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان افزود: فوتبال یک ورزش و بازی است که باید به طور مداوم در آن تایید شوید و امروزمقابل استقلال سعی داریم با کسب نتیجه مطلوب گام بزرگی در لیگ برتر برداریم .
وی گفت: سه بازیکن محروم ما که در دیدار با فولاد خوزستان حضور نداشتند در دیدار امروزمقابل استقلال حضور دارند و رقابت خوبی در تک تک پست ها انجام خواهد شد.
کرانچار افزود: می توانیم با انجام یک بازی زیبا بر روی کیفیت بازی حساب باز کنیم .
سرمربی تیم فوتبال سپاهان اظهار کرد: بازیکنان این تیم در شرایط آب و هوایی مختلف بازی کرده اند و برای بازی در آب و هوای نامساعد آمادگی کامل دارند از اینرو در صورت نامساعد بودن هوا در فولاد شهر در دیدار امروز، بازیکنان ما غافلگیر نخواهند شد.
وی تاکید کرد: سپاهان بر اثر اشتباه های در نیم فصل، امتیازاتی را به حریفان واگذار کرد لذا با بررسی دیدارهای نیم فصل ، اصلاحاتی را در پست های مختلف انجام دادیم و این موضوع انگیزه ما را برای جبران امتیازهای از دست داده افزایش داده است.
کرانچار ادامه داد: نقطه امید من این است که درمان کامل مصومیت ˈمحرم نویدکیاˈ و ˈجواهیر سوکای ˈ مراحل پایانی خود را طی می کند و این دو بازیکن در دی ماه به تیم ما ملحق می شوند و از توانایی آنها بهره مند خواهیم شد.
تیم فوتبال سپاهان اصفهان در چارچوب مسابقات لیگ برتر باشگاه های کشور عصر امروز در ورزشگاه فولاد شهر میزبان تیم استقلال تهران است/س.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.