با اهداء اعضای نوجوان و جوان مرگ مغزی 10 بیمار منتظر در لیست پیوند، حیاتی دوباره یافتند .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شیراز؛ با اهداء اعضای شادروان عبدا... کدخدایی 21 ساله ساکن شیراز که بر اثر تصادف دچار مرگ مغزی شده بود به بیمار ان منتظر در لیست پیوند حیاتی دوباره بخشید .

براین اساس کلیه های شادروان عبد ا... کدخدایی به یاسر رئیسی 23 ساله از دهدشت و دیگر کلیه و پانکراس وی بطور همزمان به زهره بیژنی 28 ساله از بهبهان و کبد وی به بیماران کبدی برهان شاه امیری 19 ساله از کرمانشاه و مهدی زمانیان 14 ساله از کهکیلویه و بویر احمد و قلب وی به معصومه هوشمندی 30 ساله از سپیدان و دو قرنیه وی نیز به بیماران نیازمند عضو اهداء شد .

همچنین با اهداء اعضای شادروان رضا رضازاده 13 ساله ساکن جهرم که براثر ضربه مغزی دچار مرگ شده بود به بیماران منتظر در لیست پیوند حیاتی دوباره بخشید .

بر این اساس کلیه های شادروان رضا رضازاده 13 ساله ساکن جهرم که براثر ضربه مغزی دچار مرگ مغزی شده بود به لیلاغلامانی 19 ساله از بندر لنگه و دیگر کلیه و پانکراس وی بطور همزمان به بیمارکلیوی دیابتی یزدان اسدی 29 ساله از مرودشت و کبد وی به ابوالفضل ابراهیمی 38 ساله از تهران اهداء شد .

انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی فارس از مردم استان دعوت کرد بمنظور دریافت کارت اهداء عضو به دفتر این انجمن واقع در خیابان زرهی شیراز، انتهای بلوار بعثت مراجعه کنند ./س

انتهای پیام/


برچسب ها: اهدا ، عضو ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.