نشست خبری پیش از بازی پرسپولیس- ذوب‌آهن؛

دایی: مقابل ذوب‌آهن بازی سختی داریم/ تراکتوری‌ها بی‌احترامی کردند نه ما!

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مقابل تیم فوتبال ذوب‌آهن بازی سختی را تجربه خواهیم کرد زیرا این تیم از کادر فنی و بازیکنان خوبی برخوردار است.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، علی دایی در کنفرانس خبری پیش از دیدار با ذوب‌آهن اظهار داشت: بازی سختی مقابل حریف خود داریم زیرا این تیم از بازیکنان خوب و کادر فنی قابلی برخوردار است. من بازی گذشته حریف خود را بازبینی کرده‌ام و با توجه به اینکه هیچگونه محروم و مصدومی در این تیم نداریم با آمادگی کامل به مصاف حریف خود خواهیم رفت زیرا ما برای کسب سه امتیاز این بازی به میدان می‌رویم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: بازیکنان تیم پرسپولیس نسبت به هفته گذشته که با تراکتورسازان مصاف داشتند بهتر شده‌اند البته ما در آن بازی موقعیت‌های زیادی را از دست دادیم و توپ‌های ما به گل تبدیل نشد البته کم‌کاری داور را نیز نمی‌توان در این میان نادیده گرفت و با توجه به اینکه ما در آن بازی هیچ گونه تماشاگری نداشتیم پس بی‌احترامی هم انجام نشده و اگر هم بوده از سوی حریف نسبت به سرخ پوشان پایتخت صورت گرفته که فیلم بازی نیز می‌تواند نمایانگر این ادعای من باشد.

وی افزود: امیدوارم در بازی مقابل ذوب‌آهن با کمک بازیکنانی همچون حاتمی، صادقیان، مسلمان، عالیشاه و سید‌صالحی و سایر بازیکنان خوب خود گل‌های زیادی را روانه دروازه حریف کنیم.

دایی در مورد شکایت باشگاه پرسپولیس از یدالله جهانبازی یادآور شد: این موضوع هیچ ارتباطی به من پیدا نمی‌کند و مربوط به باشگاه می‌شود و من نمی‌توانم در این مورد اظهارنظری انجام دهم اما مسئولان امر حتماً داوری دیدار تراکتورسازی و پرسپولیس را با این شکایت مورد بازبینی دقیق قرار خواهند داد.

وی در پایان در خصوص قرعه کشی جام جهانی 2014 تاکید کرد: من قرعه را انتخاب نمی‌کنم اما با توجه به اینکه ما نتوانستیم بازی‌های دوستانه خوبی را برای تیم ملی تدارک ببینیم پس نمی‌توانیم توقع داشته باشیم که از گروه خود صعود کنیم زیرا در جام جهانی خبری از تیم‌هایی مثل تایلند، قطر و عمان نیست و با تیم‌های سخت‌تری روبه‌رو می‌شویم و هیچ بازی آسانی در جام جهانی وجود ندارد ولی امیدوارم تیم ملی در جام جهانی موفقیت کامل را کسب کند.

انتهای پیام/
برچسب ها: دایی ، پرسپولیس ، خبری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.