به چالش کشیده شدن "محمود عباس" توسط دختر فلسطینی

یک دختر فلسطینی برای نشان دادن اعتراض خود به وخامت اوضاع اقتصادی و سرخوردگی جوانان فلسطینی در داشتن کار و زندگی شرافتمندانه و تمرکز ثروت و امتیازهای اقتصادی و اجتماعی در دست مسئولان تشکیلات خودگردان فلسطین، محمود عباس رئیس این تشکیلات را به شیوه ای خاص به چالش کشید.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل ازشبکه العالم؛  این دختر خبرنگار فلسطینی به نام  "ايمان هريدي" در نامه خود به محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین خواستارازدواج با وی برای برخورداری از زندگی خوب و آبرومند و برآوردن خواسته ها و رویاهایش شد.
ايمان هريدي دختر 28 ساله فلسطینی در این نامه که بیشتر از آنچه یک پیشنهاد واقعی برای ازدواج باشد، دربردارنده اعتراض به اوضاع معیشتی نامساعد فلسطینی هاست، خواهان ازدواج با رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین شد.
در نامه این دختر فلسطینی به محمود عباس آمده است: " من ایمان محمد هریدی 28 ساله، دختر شهروندی هستم که آرزو دارد زندگی شرافتمدانه و خوبی داشته باشد. من به عنوان خبرنگار در شبکه تلویزیونی فلسطین کار می کنم و خواستار ازدواج با شما هستم تا از زندگی خوب و کریمانه ای برخودار باشم و جامعه با من برخوردی انسان دوستانه داشته باشد".
به گزارش پایگاه الشروق، این دختر فلسطینی در نامه خود که آن را در یکی از شبکه اجتماعی در اینترنت منتشر کرد، افزود که علت درخواست برای ازدواج با محمود عباس، این است که می خواهد به خواسته و رویای خودش و بسیاری از جوانان هم نسلش در داشتن شغل و تسهیلات زندگی در سایه شرایط دشوار اقتصادی فلسطین و بیکاری شدید در جامعه فلسطین جامعه عمل بپوشاند.
وی برای متذکر شدن تقسیم ناعادلانه ثروت و امکانات درمناطق تحت کنترل تشکیلات خودگردان و تمرکز امتیازها در دستان مسئولان این تشکیلات و محروم بودن عامه فلسطینی ها از آنها افزود: " من دختر مردی بانفوذ یا صاحب منصب  نیستم. من دختر مردی عادی هستم که به پدرم افتخار می کنم ؛اما واقعیت های فعلی جامعه فلسطین، باعث شده است که به این باور برسم زندگی و شغل آبرومند و امتیازهای اجتماعی و اقتصادی و حتی سیاسی، فقط متعلق به خانواده های مسئولان و شخصیت هاست و خانواده های دیگر از این مزایا بی بهره اند و نردبانی برای ترقی زندگی دیگران به شمار می روند".
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار