عضو هیئت علمی جامعه المصطفی گفت: دانشجو در محیط تفکر و اندیشه قرار دارد و می‌تواند به عنوان اتاق فکر در مسایل سیاسی، فرهنگی و اجتماعی نقش‌آفرینی کند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، حجت‌الاسلام والمسلمین محسن غرویان ضمن گرامیداشت روز دانشجو اظهار داشت: دانشجویان در حقیقت اتاق فکر جامعه هستند.


وی افزود: دانشجو در محیط تفکر و اندیشه قرار دارد و می‌تواند به عنوان اتاق فکر در مسایل سیاسی، فرهنگی و اجتماعی نقش‌آفرینی کند.

عضو هیئت علمی جامعه المصطفی در ادامه اظهار داشت: به اقتضای سن دانشجویان، احساسات و هیجاناتی مطرح می‌شود ولی هر چه سطح علمی دانشجویان بالاتر رود به سمت تفکر و سخنان علمی‌تر پیش می‌روند.

وی ادامه داد: شاهد هستیم در سطوح ارشد و دکتری که شخصیت علمی دانشجویان شکل مناسبی گرفته اظهار نظرهای آنها در مسائل سیاسی، اجتماعی و فرهنگی تاثیرگذاری بیشتری دارد.

غرویان با بیان اینکه دانشجویان قشر تحصیل کرده و نخبه جامعه هستند عنوان داشت: این قشر نسبت به توده مردم بر اساس تئوری نخبگان که در جامعه‌شناسی مطرح است در راستای شکل‌دهی مسائل سیاسی و اجتماعی دانشگاه‌ها می‌توانند بسیار موثر باشند./س
برچسب ها: قم ، دانشجو ، اتاق ، فکر ، جامعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.