شهنازی: مقابل پیکان در آرامش کامل بازی می‌کنیم

تیم والیبال آلومینیم المهدی بندرعباس در هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاههای کشور میزبان تیم پیکان تهران است.

ناصر شهنازی سرمربی تیم والیبال آلومینیم المهدی بندرعباس در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: کسب یک امتیاز مقابل تیم میزان خراسان در مشهد کار بسیار بزرگی است چون برای اولین بار بود که این تیم را در مسابقات لیگ هدایت می‌کردم.

وی تصریح کرد: بازیکنان تیم برای کسب امتیاز و گرفتن پوئن از حریف نهایت توان خود را بکار گرفتند به طور قطع در هفته‌های آینده وضعیتمان به مراتب بهتر خواهد شد و بر امتیازاتمان افزوده می‌شود.

وی تصریح کرد: ما در حال حاضر قعر جدول رده‌بندی را به خاطر امتیازات کمی که کسب کرده‌ایم را به خود اختصاص داده‌ایم، برای صعود به جایگاه بالاتر باید زحمت بیشتری کشیده و با تمرینات مستمر و حرفه‌ای‌تر آمادگی تیم را ارتقا دهیم تا مقابل حریفان نتیجه خوبی به دست آورد.

وی ضمن اشاره به وضعیت خوب شرایط اقلیمی بندرعباس اظهار داشت: در حال حاضر شرایط آب و هوایی استان خوزستان و شهر بندرعباس خوب است و تیمها می‌توانند بدون هیچ مشکلی از قبیل سرمای زیاد بازی کنند، هدف ما این است که در نبرد داخل زمین برنده باشیم.

سرمربی تیم آلومینیوم المهدی بندرعباس گفت: به طور قطع این دیدار در شرایط خوب و آرامش کامل انجام خواهد شد.

تیم پیکان به نظرمن همیشه پیکان است، سال‌هاست که توانسته با حضور قدرتمند در مسابقات لیگ برتر نتایج قابل قبولی به دست آورد.

پیکان تیمی بزرگ ودارای بازیکنانی با تجربه است که سال‌ها درکنار یکدیگر بازی می کنند، ما می خواهیم مقابل این تیم صاحب نام بازی خوب و قابل قبولی ارائه دهیم.

شهنازی یادآورشد: باخت تیم پیکان مقابل شهرداری تبریز شرایط را برای ما سخت تر خواهد کرد چون آن‌ها در هفته جاری با انگیزه بالا و صرفاً برای برد مقابل ما بازی می کنند.

وی تصریح کرد: می خواهیم در بندرعباس یک بازی خوب و آبرومندانه‌ای به نمایش بگذاریم.

تمامی تیم‌ها در هر دیدار فقط به دنبال برد هستند ولی باید نسبت به این موضوع منطقی برخورد شود.

شرایط پیکانی‌ها بهتر از ماست وما  کار بسیار سختی در پیش داریم به هیچ عنوان نمی خواهم بگویم که از پیش باخته‌ا یم وبا جنگندی بالا مقابل حریف کار می کنیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: شهنازی ، المهدی ، پیکان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار