وزير تعاون، کار و رفاه اجتماعي:

"قانون" فعلي "کار" ثمره افراط و تفريط است

وزير کار قانون فعلي کار را ثمره نگاه افراط و تفريط دانست و گفت: دولت در خصوص قانون کار ديدگاه فعلي را ندارد.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، علي ربيعي وزير تعاون، کار و رفاه اجتماعي صبح امروز در جلسه صبحانه کاري اتاق بازرگاني، صنايع، معادن و کشاورزي ايران گفت: خوشبختانه دولت و بخش خصوصي در فهم مسائل اقتصادي با هم اشتراک دارند و اين موجب مي‌شود تا سريعتر و بهتر به راهکارهاي عملي در خصوص بهبود شرايط کسب و کار برسيم.

وي افزود: قانون فعلي کار ثمره نگاه افراط و تفريط است و خوشبختانه دولت ديدگاهش به اين سمت نيست. 

وزير تعاون، کار و رفاه اجتماعي با اشاره به تغيير (تیپ اولوژی) کارگري آينده کشور گفت: در آينده ما شاهد تغيير شکل بندی (تيپ اولوژی) کارگري در کشور خواهيم بود به اين گونه که تيپ اولوژي کارگري ايران به سمت قشر دانشجو مي رود. 

وي ادامه داد: اين بدان معناست که در آينده علاوه بر مطالبات معيشتي، کارگران ما مطالبات سياسي نيز مي‌خواهند.

وي در خصوص تعيين کميته‌اي براي راه اندازي و توسعه فعاليت‌هاي تعاوني‌ها در سراسر کشور گفت: کميته‌اي گذاشته شود تا هرچه بيشتر مسائل و مشکلات پيش روي فعاليت تعاوني‌ها از سر راه برداشته و فعاليت‌هاي اين بخش‌ها بيش از پيش توسعه يابد. 

وي با تأکيد بر پيوند فکري نخبگان و فعالان اقتصادي اظهار داشت: من بعنوان وزير معتقدم تا زماني که نخبگان اقتصادي با شما فعالان اقتصادي گره نخورند کار به جلو نمي‌رود.
 
وي ادامه داد: من اعتماد به شرکاي اقتصادي دارم و معتقدم بايد شرکاي اقتصادي به مالکين در جامعه تبديل شوند ولي پرسشم از شما اين است آيا براي تبديل شدن شرکاي اقتصادي به مالکين، زيرساخت‌ها نيز در جامعه فراهم شده است يا نه. 

انتهای پیام/

برچسب ها: فانون ، افراط ، تفریط
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار