قادرمرزی در جمع خبرنگاران:

هدف از استعفا به چالش کشیدن دولت نیست/ صدای نمایندگان ملت باید شنیده شود

رئیس مجمع نمایندگان استان کردستان با اشاره به استعفای نمایندگان این استان گفت: هدف از استعفا به چالش کشیدن دولت نیست بلکه می‌خواهیم صدای نمایندگان ملت شنیده شود.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، حامد قادرمرزی نماینده قروه و دهگلان ظهر امروز در جمع خبرنگاران به استعفای نمایندگان استان کردستان اشاره کرد و گفت: این استعفا در پی اعتراض به لایحه بودجه سال 1393 کل کشور است.  
 
وی افزود: هدف از استعفا به چالش کشیدن دولت نیست بلکه می‌خواهیم صدای نمایندگان ملت شنیده شود.  
 
رئیس مجمع نمایندگان استان کردستان تصریح کرد: من به عنوان نماینده‌ای که استعفا نامه را اعلام کردم ان را راهکار خوبی نمی‌دانم اما هدفم این بود که صدای نمایندگان شنیده شود.  
 
وی تصریح کرد: ما نمایندگان بودجه را تبیین و اصلاح می‌کنیم و قطعا آن را اصلاح خواهیم کرد.
 
نماینده دهگلان و قروه تصریح کرد: آقای روحانی در جریان انتخابات وعده‌هایی را به مردم استان کردستان داد که انتظار داریم این وعده‌ها در قالب لایحه بودجه عملیاتی شود.
 
وی تاکید کرد: نمی‌توانیم به دولت حق بدهیم که اعتبارات توسعه متوازن تا یک هفتم کاهش پیدا کند و البته این حق را به هیچ دولتی نخواهیم داد.  
 
قادرمرزی تصریح کرد: چرا باید استان‌های کردستان، لرستان که استان‌های محرومی است مورد بی‌توجهی در لایحه بودجه قرار بگیرند.  
 
اضافه می‌شود نمایندگان استان‌های مازندران، لرستان نیز در پی اعتراض به لایحه بودجه سال 1393 کل کشور استعفای خود را تقدیم هیئت رئیسه مجلس کرده بودند.  

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۰:۱۹ ۲۱ آذر ۱۳۹۲
همه ميدونن راه خوبي نيست.
آخرین اخبار