بامداد امروز؛

تصادف مرگبار در نائین/مینی‌بوس ورزشکاران در آتش سوخت +تصاویر (+18)

برخورد چهار دستگاه خودرو در نایین ۲۶ کشته و زخمی برجای گذاشت، این حادثه ساعت ۳و۳۰ دقیقه بامداد امروز در ورودی شهرستان نایین روبروی دانشگاه آزاد اسلامی رخ داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران؛ دراین حادثه یک مینی بوس - پراید- پژو و زانتیا به شدت باهم برخورد کردند که خودرو پراید به حاشیه جاده پرتاب و سه خودرو دیگردر آتش سوختند .

رئیس پلیس راهور استان اصفهان گفت: 11 سرنشین تبعه افغان خودروی پژو ویک سرنشین ایرانی ازاین خودرو و دوسرنشین مینی بوس و یک سرنشین پراید در دم جان باختند.

سرهنگ غلامی افزود: همچنین دراین حادثه 6 ایرانی ودو افغانی مجروح شدند.

وی سرعت غیرمجاز وناتوانی درکنترل وسیله نقلیه پژو حامل اتباع افغانی را علت این حادثه اعلام کرد.

مینی بوس کاراته کاران در آتش سوخت

سرهنگ اسفندی، در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، در تشریح تصادف چهار دستگاه وسیله نقلیه در استان اصفهان اظهار داشت ساعت 3 بامداد صبح امروز برخورد چهار دستگاه وسیله نقلیه شامل یک دستگاه سواری پژو 405  حامل 17 نفر از افاغنه غیر مجاز با یک دستگاه سواری زانتیا و همچنین یک دستگاه مینی‌‌بوس حامل کاراته‌کاران استان اصفهان و یک فقره سواری پراید به ماموران پلیس راه استان اصفهان اعلام شد.

به گفته این مقام مسئول انتظامی، سواری پژو 405 حامل افاغنه غیرمجاز در حال کورس گذاشتن بوده‌اند که با بلوار برخورد کرده و به آن طرف بلوار رفته و با یک دستگاه مینی‌بوس حامل کاراته‌کاران استان و یک دستگاه سوار ی پراید برخورد کرده و هر چهار دستگاه وسیله نقلیه دچار حریق می‌‌شوند .

وی ادامه داد: در بررسی‌های اولیه توسط کارشناسان پلیس راه مشخص شد در پی این حادثه 13 نفر از افاغنه و2 نفر از سرنشینان مینی‌بوس حامل کاراته‌کاران، در آتش سوختند و همچنین 5 نفر نیز در این تصادف مجروح شدند.

رئیس پلیس ا‌داره تصادفات کشور، اظهار داشت: کارشناسان پلیس راه علت این حادثه را بی‌احتیاطی سواری پژو و زانتیا به علت عدم توانایی کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه اعلام کردند.

تأیید مرگ 15 نفر در تصادف ورودی شهر نایین

دکتر علی سلیمان پور، مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان با تأیید مرگ 15 نفر در تصادف چند دستگاه خودرو در وروردی شهرستان نایین اظهار داشت: در ساعات اولیه امروز (پنجشنبه 21 آذرماه 1392) با تصادف 4 دستگاه خودروی مینی بوس، زانتیا، پژو و پراید و آتش سوزی خودروها، 15 نفر با سوختگی بالا کشته شدند.

دکتر سلیمان پور با اشاره به اینکه خودروی پژو حامل 13 مسافر افغانی بوده است گفت: راننده و 11 سرنشین این خودرو به علت سوختگی فوت شده اند و به جز 11 مسافر، هویت راننده نیز تاکنون مشخص نشده است. 

وی افزود: در این تصادف و سوختگی، راننده و کمک راننده مینی بوس نیز جان خود را از دست داده اند و تاکنون شناسایی نشده اند، راننده خودروی پراید هم در این تصادف جان باخته و به علت سوختگی های کمتر، تنها متوفای شناسایی شده این حادثه است.

به گفته دکتر سلیمان پور، راننده خودروی زانتیا با سوختگی شدید به همراه 2 تبعه افغانی خودروی پژو و 12 مسافر مینی بوس به بیمارستان های نایین و اصفهان منتقل شده است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان در خصوص شناسایی اجساد سوخته این حادثه گفت: برای شناسایی اجساد نسبت به برداشت نمونه خون و DNA از اجساد قربانیان و انتقال آنها به پزشکی قانونی استان اصفهان اقدام شده است.














انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
داد
۱۹:۴۹ ۰۹ دی ۱۳۹۵
سرعت مجاز فقط
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
شهروند نایینی
۲۰:۲۲ ۲۳ آذر ۱۳۹۲
همه نایینی ها از این تصادف متاسف شدند . این تصادف نگ نایین بود
-
محمود
۰۸:۲۶ ۲۲ آذر ۱۳۹۲
فقط میتونم بگم لا اله الا الله
-
مژگان
۱۱:۳۳ ۲۱ آذر ۱۳۹۲
اخه چرا عکس جسدهاشون رو دیگه گذاشتید ادمو افسرده وغم زده مکنه
آخرین اخبار