نماینده ولی فقیه در ارتش با اشاره به عهدشکنی جبهه غرب در جریان مذاکرات ژنو گفت: اینکه غربی‌ها کاری را در جهت نقض توافقنامه و عهدشکنی پیشه می‌کنند نشان از آن دارد که آنها با مفاهیم الهی، انسانی بیگانه هستند.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمود آل هاشم نماینده ولی فقیه در ارتش جمهوری اسلامی ایران ظهر امروز طی سخنانی در مراسم اختتامیه سی و سومین دوره مسابقات قرآنی کارکنان نیروی هوایی ارتش با اشاره به پیشتازی نیروی هوایی ارتش در ترویج فرهنگ قرآنی گفت: نیروی هوایی ارتش همانگونه که پیش از انقلاب اسلامی جزء نخستین نیروهای بیعت‌کننده با آرمان‌های امام راحل بود، امروز نیز در عرصه‌های فرهنگی و قرآنی پیشتاز است.  
 
نماینده ولی فقیه در ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران جزء نخستین نیروهایی بود که با استمداد از تدابیر و راهنمایی‌های مقام معظم رهبری اقدام به تاسیس معاونت جهاد خودکفایی کرد.  
 
حجت‌الاسلام‌والمسلمین آل هاشم پیروزی جوانان حزب الله لبنان در نبرد با رژیم صهیونیستی را نتیجه نفوذ فرهنگ قرآنی و جهادی دانست و افزود: انس جوانان حزب‌الله لبنان با قرآن کریم سبب شد تا در جریان جنگ 33 روزه هیمنه 60 ساله رژیم صهیونیستی فرو ریزد.  
 
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی با اشاره به عهدشکنی جبهه غرب در جریان مذاکرات ژنو بیان داشت: اینکه غربی‌ها کاری را در جهت نقض توافقنامه و عهدشکنی پیشه می‌کنند نشان از آن دارد که آنها با مفاهیم الهی، انسانی و قرآنی بیگانه هستند.  
 
حجت‌الاسلام‌والمسلمین آل هاشم در پایان با اشاره به ضرورت نفوذ و سیطره فرهنگ قرآنی در تمام عرصه‌های کشور خاطرنشان کرد: همانگونه که مقام معظم رهبری فرموده‌اند باید 10 میلیون حافظ قرآن در کشور تربیت کرد که ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی هوایی باید در این امر خطیر پیشگام و پیش‌قدم باشد.  
 
انتهای پیام/  

برچسب ها: هاشمی ، نماینده ، فقیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار