يعلون: با افسران لبناني و يونيفل ديدار مي‌کنيم

وزير جنگ رژيم صهيونيستي گفت به دنبال درگيري هاي روز گذشته در مرز لبنان که در آن يک نظامي اسرائيلي کشته شد، افسران نظامي اسرائيل با افسران لبناني و نيروي سازمان ملل متحد ديدار مي کنند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاري رويترز ؛ موشه يعلون در بيانيه اي گفت تل آويو «دولت لبنان و ارتش اين کشور را مسئول آنچه که در طرف آنها روي داد مي داند.»

وي گفت افسران رابط اسرائيلي و لبناني به همراه نيروهاي حافظ صلح سازمان ملل متحد در لبنان (يونيفيل) براي بررسي و مشخص شدن اين حادثه ديدار خواهند کرد. در عين حال يونيفل حفظ خويشتنداري را خواستار شد. 

يعلون ادامه داد‌:«ما از ارتش لبنان خواهيم خواست اولا درباره اين حادثه توضيح دهد و مشخص کند که آيا (اين اقدام را) يک نظامي خودسر انجام داد يا نه؛ ما همچنين از آنها خواهيم خواست در اين باره توضيح دهند که با اين نظامي چه کار خواهند کرد و ارتش لبنان براي جلوگيري از وقوع حوادثي از اين قبيل چه طرح هايي دارد.»

اسرائيل اعلام کرده است يکي از نظاميان اين رژيم سوار بر خودرو در حال حرکت نزديک مرز لبنان بود که هدف شليک گلوله يک تک تيرانداز لبناني قرار گرفت. 

يعلون گفت‌:«ما نقض حق حاکميت خود را در طول مرزها به ويژه مرز لبنان تحمل نخواهيم کرد.» 

انتهای پیام / 
برچسب ها: یعلون ، افسر ، لبنان ، دیدار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار