اتحادیه موسسات قرآنی مردمی کشور آماده همکاری با معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد

عضو هیئت مدیره و سخنگوی اتحادیه موسسات قرآنی مردمی کشور، انتصاب حجت الاسلام والمسلمین حشمتی را به‌عنوان معاونت قرآن وعترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تبریک گفت.

علیرضا احمدی درگفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت: باتوجه به اهمیت جایگاه معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دربین جامعه قرآنی کشور انتصاب حجت الاسلام والمسلمین  حشمتی را جهت تصدی این معاونت معنوی ازطرف هیئت مدیره اتحادیه موسسات قرآنی مردمی کشور تبریک گفت.



وی افزود: باتوجه به تجربیات ارزشمند حجت الاسلام والمسلمین حشمتی درعرصه‌های مختلف مدیریتی  به حتم ایشان فرد موثری درامر تقویت انسجام و اتحاد در برنامه‌های قرآنی و حمایت‌های لازم از موسسات قرآنی خواهند بود.

احمدی گفت: تمامی نهادهایی که متولی امر قرآن در کشور هستند باید یک هدف را مد نظر قرار دهند و آن هم اتحاد و انسجام در جهت کاربردی ساختن آیات قرآن درزندگی مردم است و این امر مطالبه به حق مقام معظم رهبری از فعالان عرصه قرآنی است که همه ما موظفیم در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نکنیم.


احمدی در آخر خاطرنشان کرد: اعضای دور دوم اتحادیه موسسات قرآنی مردمی کشور ضمن آرزوی توفیقات روزافزون حجت‌الاسلام والمسلمین حشمتی دراین جایگاه ارزشمند آمادگی خودرا نیز برای همکاری با این معاونت معنوی اعلام نموده و در این راستا از هیچ کوششی فروگذار نخواهد شد.

انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار