یزدی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

با اهدای کارت‌های هدیه به کمیته امداد، از خدشه به جایگاه نمایندگان مجلس جلوگیری می‌شد

عضو حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه بهتر بود مسئول تامین اجتماعی کارت هدیه‌ها را به کمیته امداد امام خمینی(ره) اهدا می‌کرد، گفت: در این صورت این حرکت خیر سازمان‌دهی یافته و جایگاه و شخصیت نمایندگان مجلس حفظ می‌شد.

"طیبه حاجی‌محمد‌یزدی" عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به دریافت کارت هدیه توسط نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مصرف مبالغ آن برای محرومین و مستضعفین، اظهار داشت: وجود سازمان‌های مختلف در یک جامعه، نشان می‌دهد که تمام امورات و برنامه‌های آن، با نظم و برنامه‌ای خاص انجام می‌گیرد.

وی افزود: اگر در امور مختلف، نظم و تفکیک در برنامه‌ها وجود داشته باشد، هم کارها بهتر سازماندهی می‌یابد و هم در صورت وجود نقص، بهتر می‌توان آن را رفع کرد.
 
یزدی با بیان اینکه در جامعه ما نهادی به نام کمیته امداد امام خمینی(ره) وجود دارد، ادامه داد: وظایف کمیته امداد مشخص است و خیرین حقیقی و حقوقی با مراجعه به آن، مبالغ مورد نظر خود را پرداخت کرده و کمیته نیز با سازماندهی مبالغ، آن را به دست افراد محروم و مستضعف می‌رساند.
 
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی تصریح کرد: باید در نظر گرفت زمانی که نمایندگان مجلس به شهرهای مختلف می‌روند، مردم بنا به رایی که به آنان دادند، توقع کمک و یاری‌رسانی دارند، ولی این یاری‌رسانی باید با برنامه‌ریزی باشد و با دریافت سهمیه‌ از کمیته امداد، صورت گیرد.

یزدی با بیان اینکه بهتر بود مسئول تامین اجتماعی کارت هدیه‌ها را به کمیته امداد امام خمینی(ره) اهدا می‌کرد، گفت: در این صورت این حرکت خیر سازمان‌دهی یافته و جایگاه و شخصیت نمایندگان مجلس حفظ می‌شد.
 
وی بیان داشت: هنوز در کشور ما، این موضوع جا نیفتاده که نمایندگان مجلس، جایگاه قوه مقننه و تدوین قانون را دارند، به همین دلیل مردم بسیاری به آنان مراجعه و انتظار یاری دارند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه اگر همه، چه فردی که کارت هدیه می‌دهد و چه‌افرادی که با دریافت کارت هدیه، آن را میان محرومین توضیع می‌کنند، به کانال بهتر و سازمان یافته‌تری سوق داده شوند، خاطرنشان کرد: در این صورت دیگر سوالات و مشکلات بعدی ایجاد نشده و دچار چالش نخواهند شد؛ همچنین سردرگمی به وجود نمی‌آید که آیا 30 نماینده کارت هدیه دریافت کردند، 100 نفر و یا 200 نفر، که این موضوع، به خودی خود چالش‌زا است. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار