وضع مجازات عليه رهبران يک سازمان جنايي ژاپني توسط آمريکا

وزارت خزانه داری آمریکا روز پنجشنبه اعلام کرد مجازات هایی را علیه رهبران سازمان جنایی ژاپنی یاماگوشی-گومی معروف به یاکوزا، اتخاذ کرده است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل ازخبرگزاری فرانسه؛ وزارت خزانه داری آمریکا در بیانیه ای اعلام کرد یاماگوشی-گومی بزرگ ترین اتحادیه جنایت سازمان یافته در ژاپن است که « شبکه ای از زیر شاخه ها را در آسیا، اروپا و آمریکا در اختیار دارد ».
این بیانیه افزود چهار عضو بلند پایه این سازمان هدف این مجازات ها قرار گرفته که دارایی های آنها را در آمریکا مسدود و همه اتباع آمریکایی را از داشتن روابط تجاری با آنها منع می کند. این چهار نفر عبارتند از تاداشی ایری، هیروفومی هاشیموتو، توشیو ماساکی و شوروکو اشیدا که از 66 تا 81 ساله هستند.
این بیانیه تصریح کرد « یاکوزا در آمریکا در فعالیت های قاچاق مواد مخدر و پول شویی وارد شده است ».
وزارت خزانه داری آمریکا اعلام کرد تاداشی ایری 69 ساله سومین فرد قدرتمند یاماگوشی-گومی است که بعد از محکوم شدن کیوشی تاکایاما، معاون رئیس این گروه به شش سال حبس، قرار است مسئولیت های بیشتری را به عهده بگیرد.
هیروفومی هاشیموتو 66 ساله، چهارمین فرد قدرتمند این گروه و توشیو ماساکی 66 ساله نیز رئیس یاماگوشی-گومی در منطقه چوبو در مرکز ژاپن است و در آنجا 6780 عضو این گروه جنایی را زیر نظر دارد.
 شوروکو اشیدا 81 ساله نیز رهبری یک باند وابسته به این سازمان جنایی را در اوزاکا به عهده دارد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار