هشدار فرماندار شهرری به کارگاه‌های غیر مجاز:

شهروندان مستند ارائه دهند، تخریب می کنیم

فرماندار شهرستان ری به کارگاه‌های غیر مجاز ذوب سرب و بی سوزی هشدار داد که پلمپ در انتظار آنهاست.

جمالی پور در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: در برخورد با متخلفین که محیط زیست را تخریب می کنند کوتاه نمی آییم.

وی با اشاره به اینکه برخورد با کارگاه‌های غیر مجاز در اولویت است، افزود:  هرگونه گزارش  تهدید کننده محیط زیست به دست ما برسد شخصا با آن برخورد کرده و تا آخرین مرحله گزارشات را رصد می کنم.

 فرماندار شهرستان ری با اشاره به تخریب 20 کوره غیر مجاز ذوب سرب طی یک ماه گذشته اظهار داشت: برخورد با واحدهای غیر مجاز یک اولویت است و به هیچ عنوان اقدامی مقطعی نیست همانطور که طی یک ماه گذشته با تعدادی از آنها برخورد  شد طی اخطاریه پلمپ دریافت کردند و تعدادی هم با حکم قضایی  تخریب شدند.

جمالی پور اذعان داشت: برخورد با واحدهای غیر مجاز را به تمامی دستگاه‌ها و ادارات شهرستان اعلام کرده ایم و اگر از اداره ای در این خصوص کوتاهی ببینیم با اداره مربوطه نیز برخورد خواهیم کرد.

وی با اشاره به رشد قارچ گونه این قبیل کارگاه‌ها اظهار داشت: اگر چه شاهد فعالیت گسترده این کارگاه‌ها در سطح شهرستان هستیم و هر جا را تخریب می کنیم، گزارش از  مکان دیگری دریافت می کنیم و امکانات و منابع ما نیز  محدود است  اما این دلایل نافع این نیست که برخورد نشود.

فرماندار شهرستان ری در پایان خاطر نشان کرد: هر شخصی اعم از شهروندان و رسانه ها اگر مستندی در خصوص فعالیت کارگاه‌های غیر مجاز به ما ارائه دهند، فرمانداران  هم با عوامل تهدید کننده محیط زیست و  هم با  اداراتی که با این عوامل برخورد نمی کنند، به طور جدی برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: سرب ، ذوب ، مجاز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.