مرگ دردناک ماموران پلیس زیر چرخ‌های کامیون

رئیس پلیس راهو‌ر استان فارس از جزئیات حادثه خونین کامیون و خودروی بنز‌ پلیس خبر داد.

سرهنگ سیر‌وسی در‌گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران گفت: ساعت 20:40 دقیقه پنجشنبه هفته گذشته در استان فارس در گردنه باجگاه‌ یک دستگاه کامیون بنز‌ که حامل محموله خرما بود در سرازیری گردنه در حال حرکت بود که با توجه به لغزندگی جاده از مسیر خود منحرف و با گارد‌ریل جدول که کوتاه بود برخورد کرده و در ادامه از گارد‌ریل عبور کرده و با خودروی بنز‌ پلیس و کامیون و سواری پژو 206 برخورد می کند.  
 
این مقام مسئول انتظامی در ادامه عنوان کرد: متاسفانه در پی وقوع این سانحه رانندگی 2 مامور پلیس یکی ستوان دوم محمد شفیعی‌ و ستوان دوم یاسر عباسی در این حادثه کشته می‌شوند و یک همکار دیگر پلیس نیز در بیمارستان به کما رفته است.  
 
وی خاطر نشان کرد: علت حادثه 50 درصد از سوی راننده کامیون و 50 درصد از سوی اداره راه اعلام شده است.  
 
گفتنی است: گردنه با‌جگاه 5 کیلومتر مسافت دارد و تنها ورودی به شهر شیراز از شمال کشور است که روزانه بین 20 تا 30 هزار تردد وسیله نقلیه از این گردنه صورت می گیرد. این گردنه مشکلات فنی و مهندسی و ترافیکی زیادی دارد که عوامل پلیس این مشکلات را به اداره راه استان اعلام کرده ‌اند اما تا کنون تصمیمی از سوی مسئولان اداره راه اتخاذ شده است.  
 
این گردنه با هر بار بارندگی روزانه به طور متوسط شاهد واژگونی یک خودرو می‌باشد.
 
انتهای پیام/  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
وحيد
۱۶:۵۶ ۳۰ آذر ۱۳۹۲
شهادتشون مبارک
اميدواريم که برخورد جدي با اين راننده کاميون هاي متخلف شه که يک نفر جان چندين نفر را به راحتي بگيرند وبعد بيمه ديه پرداخت کنه وازاد شوند
آخرین اخبار