شیراز/

دیدار فجر شهید سپاسی شیراز و سپاهان اصفهان در دسته برتر فوتبال کشور

هفته 20 مسابقات دسته برتر فوتبال باشگاههای کشور 3 شنبه سوم دی ماه با برگزاری 8 دیدار برگزار خواهد شد .

 

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شیراز؛ در یکی از بازیهای هفته پنجم دور برگشت رقابتها تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان از ساعت 15 در ورزشگاه فولاد شهر میزبان فجر شهید سپاسی شیراز است .

شاگردان محمود یاوری که تا پایان هفته 19 با کسب پانزده امتیاز در جایگاهی بهتر از 15 جدول رده بندی قرار ندارند برای فرار از جمع تیم های فانوس بدست لیگ برتر نیاز به کسب حد اقل امتیاز از تیم سپاهان اصفهان دارد .

نکته قابل توجه در خصوص زردپوشان فجر شهید سپاسی شیراز اینکه این آخرین برد نماینده فارس به بازی هفته 13 مقابل مس کرمان بر می گردد .

شاگردان زلاتکو کرانچار در فولاد مبارکه سپاهان اصفهان هم با کسب 30 امتیاز رده ششم را در اختیار دارند و برای ماندن در کورس ماندن در جمع مدعیان قهرمانی ، نیاز مبرم به کسب پیروزی بر تیم فجر دارند .

تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز در هفته 19 مسابقات دسته برتر فوتبال کشور مقابل میهمان خود گسترش فولاد تبریز با تساوی بدون گل متوقف شد و فولاد میارکه سپاهان اصفهان با نتیجه ی 2  -  یک بر میزبان خود تراکتورسازی تبریز غلبه کرد .

با اعلام فدراسیون فوتبال زردپوشان شیرازی در بازی با حریف اصفهانی خود علیرضا جلیلی و جلال الدین علی محمدی را در اختیار ندارد و در طرف مقابل شجاع خلیل زاده و اروین بولکو  فولاد مبارکه سپاهان را در بازی با شهید سپاسی شیراز همراهی نمی کنند ./س

انتهای پیام/

برچسب ها: فجر ، دیدار ، سپاهان ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.