نقش سازمان‌های مردم‌نهاد در زلزله بم

کتابخانه عمومی حسینیه ارشاد "نقش سازمان‌های مردم نهاد در زلزله بم" را در سه نشست متولی بررسی می‌کند.

به گزارش حوزه ادبیات باشگاه خبرنگاران؛ زلزله بم در 5 دی ماه 82 پرتلفات‌ترین زلزله ایران از ابتدای سده بیستم بود. این زلزله در عین حال به عنوان اولین زلزله‌ای که در آن‌ها نهادها و سازمان‌های مردمی شرکت جدی داشتند در تاریخ اخیر ایران شناخته می‌شود. پاسداشت یاد بیش از 33 هزار نفر از هموطنانمان که در این زلزله جان باختند و یادآوری و پیگیری وضع بازماندگان از جمله بیش از 500 کودک قطع نخاعی در زلزله بم و بررسی وضع شهر و مردم بم در شرایط روزمره به همراه مرور رخدادهای مرتبط با زلزله‌ها در ده سال گذشته با تاکید بر نقش سازمان‌های مردم نهاد در زلزله بم" مواردی است که کتابخانه عمومی حسینیه ارشاد آنها را در سه نشست متوالی بررسی می‌کند، دومین و سومین نشست به ترتیب در سوم بهمن و اول اسفندماه برگزار خواهد شد.

در نشست اول که در پنج دی ماه 1392 از ساعت 9 تا 12 در تالار دکتر علی شریعتی کتابخانه برگزار می‌شود، سه نهاد شورای کتاب کودک، موسسه مادران امروز و انجمن پژوهش‌هاس آموزشی پویا تجربیات خود را در کنار سایر پژوهشگران این عرصه طبق جدول پیوست بیان خواهند کرد.

این کتابخانه ضمن دعوت از کلیه علاقه مندان برای حضور در نشست اول، از سایر سازمان‌ها و نهادهای مردمی که در کمک رسانی در زلزله بم مشارکت داشته‌اند نیز دعوت می‌کند تا جهت ارائه تجربیات خود در نشست‌های بعدی با روابط عمومی کتابخانه با شماره 09305250760-22866465 تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار