فرماندار ملایر گفت: صيانت از بيت المال و حقوق مردم و نيز بهره وري مناسب ازمنابع مالي بيت المال يکي از محورهاي مهم تحقق حماسه اقتصادي است که بايد مد نظر مديران قرار گيرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران همدان ؛مصطفي آزاد بخت  در شوراي فرهنگ عمومي شهرستان ملاير افزود: مديران دستگاه هاي اجرايي ملزم به صيانت از حقوق بيت المال هستند و در اين زمينه نگاه امام علي(ع) و ائمه اطهار(ع) مي تواند انگيزه و شاخص مهمي براي تحقق اين مهم باشد.
وي اظهار داشت: اين در حاليست که بي توجهي به بيت المال موجب مي شود افکار عمومي ذهنيت منفي يافته و آسيب هايي به دليل بي توجهي به فرهنگ صيانت از بيت المال بر جامعه وارد شود.
آزادبخت خاطرنشان کرد: در اين راستا، نياز است دستورالعملي مبتني بر قوانين و بخشنامه هاي موجود، از سوي شوراي فرهنگ عمومي شهرستان تنظيم و به ادارت ارسال شود و اين دستورالعمل به عنوان يک مصوبه از سوي شورا، پنج نفر عضو نيز داشته باشد.
وي همچنين بر لزوم توجه به اختلاف هاي فرقه اي تاکيد کرد و افزود: اختلافات فرقه اي بسيار خطرناک است که دشمن پشت اين امر است و ما نيز ندانسته آب در آسياب دشمن ريخته و آنان در مقابل نهايت استفاده را از ندانم کاري ما مي برند.
فرماندار ويژه ملاير تاکيد کرد: در هفته وحدت بايد برنامه هايي تدوين و اجرا شود تا آسيب هايي که در اين زمينه ما را مورد تهديد قرار مي دهد،مشخص شود، چراکه با توجه به دامنه وحدت، بهتر مي توان توطئه هاي دشمنان را خنثي کرد.
معاون سياسي و اجتماعي فرمانداري ويژه ملاير نيز گفت: عدم صيانت از بيت المال، ضربه هايي را به سرمايه هاي ارزشمند انساني اداري، اتلاف منابع، کنترل هزينه ها و باور عمومي وارد مي کند که به عنوان يک فرهنگ عمومي بايد بيشتر به آن پرداخته شود.
محمدقاسم عبدلي  از برگزاري کارگاه هاي آموزش خانواده در سطح شهرستان خبر داد و اظهار داشت: سه نقطه کمسيون بانوان فرمانداري، بيت الزهراء(س) و تکيه ابوالفضل(ع) ملاير براي برگزاري اين کارگاه ها در نظر گرفته شد و استقبال بسيار خوبي هم از سوي مخاطبان به عمل آمد.
وي با بيان اينکه آموزش خانواده با دهها آسيب مواجه است، ادامه داد: مديران دستگاه هاي اجرايي بايد در اين زمينه همکاري لازم را به عمل آورده و کارگاه هاي مختلفي براي کارکنان ادارات و دستگاه هايي که ارتباط بيشتري با اقشار مختلف مردم دارند را برگزار کنند./س
برچسب ها: صیانت ، حماسه ، اقتصادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.