قم/

قدم استاندار جدید قم خوش یمن بود

مدیرعامل باشگاه صبای قم با بیان اینکه فشارهای روحی و روانی تیم صبا را به هم زده بود، گفت: خوشبختانه بعد از چند هفته ناکامی به موقع پیروز شدیم تا یک مقدار سر و سامان بگیریم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران قم، محمدرضا کشوری‌فرد در خصوص پیروزی تیم فوتبال صبای قم برابر گسترش فولاد تبریز در هفته بیستم لیگ برتر اظهار داشت: امیدوارم این پیروزی‌ها تداوم داشته باشد. این سه امتیاز به ما یک مقدار سر و سامان داد و بازیکنان از نظر روحی و روانی به شرایط خوب برگشتند.

وی افزود: برد ما به موقع بود. بازیکنان خودشان متوجه شده بودند که باید از این وضعیت خارج شوند. انصافا کادر فنی هم زحمات زیادی کشید. البته نباید در باخت‌های قبلی بدشانسی و داوری‌های بد را هم نادیده گرفت. به هر حال نمی‌شود همه چیز را به پای بازیکنان و مربیان گذاشت.

مدیرعامل باشگاه صبا با بیان اینکه این تیم هنوز خطر را احساس می‌کند، تاکید کرد: تفاوت امتیازی ما با تیم‌های انتهای جدول زیاد نیست. با یک برد و باخت جایگاه‌ها خیلی عوض می‌شود. ما باید روی همین روند پیروزی باشیم تا بتوانیم از این شرایط خارج شویم.

کشوری‌فرد همچنین با اشاره به تغییر استاندار قم، خاطرنشان کرد: قم، آخرین استانی بود که استاندارش مشخص شد. این موضوع یک مقدار از نظر روحی و روانی ما را به هم زده بود و همه منتظر تغییرات بودند. چون وقتی استاندار جدید می‌آید روحیه و انرژی جدیدی با خود می‌آورد. البته ما از استاندارهای قبلی هم راضی هستیم و همه آنها به ما کمک کردند ولی قدم استاندار جدید برای تیم صبا خوب بود.

تیم فوتبال صبای قم روز سه شنبه در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر فوتبال مقابل گسترش فولاد تبریز با نتیجه یک بر صفر به برتری رسید./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.