همدان/

مردم ایران قدرشناس ، با بصیرت و دشمن شناسند

مشاور رئیس سازمان صدا و سیما گفت: حرکت خود جوش مردم در 9 دی سال 88 بیانگر قدرشناسی، بصیرت، آگاهی و دشمن شناسی ملت ایران است.


 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران همدان ؛ حجت الاسلام سید محمدرضا میرتاج الدینی امروز در آیین بزرگداشت حماسه 9 دی در امامزاده عبدالله همدان گفت: حماسه 9 دی اثبات حمایت مردم ایران از مقام معظم رهبری و تجلی بارزی از هویت و ماهیت انقلابی این ملت بود..
وی تصریح کرد: ملت ایران با وجود تمام مشکلات داخلی و توطئه های خارجی، همچون دیگر صحنه های انقلاب پس از 34 سال بار دیگر در 9 دی 88 به صحنه آمد و توطئه های دشمنان داخلی و خارجی را خنثی کرد.
میر تاج الدینی گفت: امروز پس از گذشت چهار سال از خلق حماسه 9 دی سال 88، مردم با حضور در آیین بزرگداشت این حماسه پایبندی به نظام و انقلاب را به رخ جهانیان کشاندند و این حضور نشانه بصیرت، آگاهی و قدرشناسی مردم در دفاع از ولایت فقیه و مقام معظم رهبری است.
میر تاج الدینی افزود: جریان فتنه بسیار سنجیده و از پیش تعیین شده بود و سران فتنه با حمایت های آمریکا و رژیم اشغالگر قدس آشکارا اصولی را که انقلاب بر آن نهاده شده بود مورد انکار قرار داده و در روز 13 آبان اهل فتنه شعار مرگ بر آمریکا را برداشتند و در روز قدس نیز شعار( نه غزه، نه لبنان جانم فدای ایران) را سر دادند.
وی تاکید کرد: سران فتنه در محکومیت توهین به مقدسات در روز عاشورای سال 88 حتی یک اطلاعیه نیز صادر نکردند بلکه افرادی را که حرمت عاشورای حسینی را شکستند مردان خدا جوی نامیدند.
مشاور رئیس سازمان صدا و سیما گفت :ملت ایران در دفاع از حقوق هسته ای خود جدی است و با رعایت خط قرمزها آنچه که خواست مردم در استفاده از انرژی هسته ای است محقق خواهد شد.
حجت الاسلام سید محمدرضا میرتاج الدینی تاکید کرد: امروز کشور ایران در جایگاه و موضعی قدرتمند در انرژی هسته ای قرار دارد و هم اکنون 19 هزار سانتریفیوژ در کشور موجود است.
مردم ولایتمدار همدان امروز در مراسم 9 دی با تجمع در میدان امامزاده عبدالله این شهر  با سر دادن شعار «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر فتنه‌گر» انزجار خود را از جریان فتنه را نشان دادند.
در ادامه این مراسم، در آستانه سالروز رحلت حضرت رسول(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع)، نوحه‌خوانی نیز برگزار شد./س
برچسب ها: مردم ، بصیرت ، دشمن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.