نعیمی‌رز در واکنش به رفع حصر سران فتنه:

سران فتنه با اشد مجازات باید محکوم شوند/ حماسه" 9 دی" مشت محکمی را بر دهان فتنه‌گران کوبید

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه سران فتنه نباید از حصر خانگی خارج شوند، گفت: باید این سران با عنایت به خسارت جانی، مالی، روحی و معنوی که به کشور وارد کردند محاکمه شده و به اشد مجازات برسند.

"صفر نعیمی‌رز"نماینده مردم آستارا در مجلس درگفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، در واکنش به اظهارات اخیر "اردشیر امیرارجمند" (مشاور ارشدموسوی) مبنی بر رفع حصر خانگی سران فتنه،اظهار داشت: وی از عوامل مخفی فتنه در سال 88 بود که  در حال حاضر بروز و ظهور پیدا کرده است.
 
وی با بیان اینکه سران فتنه نباید از حصر خانگی خارج شوند، افزود: باید با عنایت به خسارت جانی، مالی، روحی و معنوی که به  کشور وارد کردند محاکمه شده و به اشد مجازات برسند.

 نعیمی رز با اشاره به اینکه سران فتنه پلی بین ایران و کشورهای ملحد و کافر ایجادکردند،تا این کشورها از روی آن عبور کنند، اضافه کرد: این سران ، حیثیت، شخصیت، شرف اسلامیت و انسانیت ایرانی را که حاصل خون شهدا، معلولین، مفقودین و جانبازان بود را زیرپا گذاشتند.

این نماینده مجلس افزود:در پی 34 سال پیروزی انقلاب اسلامی، کشورهای بیگانه علی‌رغم نقشه‌های شوم خود نتوانستند به کشور ما تجاوز کرده و برحریم اسلامی آن قدم بگذارند و با این اوصاف، ملت همیشه بیدار ایران اسلامی با مقاومت و تجدید میثاق خود با ولایت، در "9دی" مشت محکمی را بر دهان آن‌ها کوبیدند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس خاطر نشان کرد: ملت بزرگ ایران اسلامی برای همیشه ثابت کردند که کشور ولایت‌مدار ،ائمه‌دوست  تحت هیچ شرایطی از ولایت و ارزش‌های "ایرانی _اسلامی" فاصله نمی‌گیرد.  

گفتنی است، "اردشیر امیرارجمند" بعد از بازداشت در ایران و اعتراف به جاسوسی برای سرویس اطلاعاتی موساد و همکاری با سازمان مجاهدین خلق ایران در جریان شورش‌های خیابانی، به عنوان مرخصی از زندان خارج شده بود که به فرانسه گریخت و از این کشور پناهندگی گرفت.

وی اخیرا"در گفتگو با یکی از رسانه‌های اصلاح‌طلب گفته بود کانون‌های قدرتی در قوه قضائیه، نیروهای اطلاعاتی، امنیتی و برخی مقامات سپاه وجود دارند که سعی می‌کنند مسئله رفع حصر اتفاق نیفتد، امیدوارم افرادی که مانع این قضیه می‌شوند سرعقل آمده و منافع کشور را در نظر بگیرند، چرا که آزادی آن‌ها باعث برنده شدن همه می‌شود. 
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۱۰:۲۶ ۱۲ دی ۱۳۹۲
درسته باید مجازات شوند،ولی چرا بعداز چهار سال هنوز هیچ اقدامی انجام نشده؟؟؟
Germany
ناشناس
۱۴:۱۶ ۱۱ دی ۱۳۹۲
من هم موافق شما هستم که فتنه گران سریع مجازات شوند
آخرین اخبار