روزبه حصاری از نقش"علی" در سریال یادآوری می گوید

روزبه حصاری در سریال تلویزیونی «یادآوری» به کارگردانی حجت قاسم‌زاده نقش علی را بازی می‌کند که زندگی‌اش به‌دلیل قتل دوستش سینا دستخوش ماجراهای زیادی می‌شود. او اعدام شده و دوباره به اذن خدا زنده می‌شود. علی بعد از بازگشت دوباره به زندگی، روحیاتش تغییر می‌کند و به گونه‌ای دیگر به زندگی نگاه می‌کند.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، روزبه حصاری برای نزدیک‌‌شدن به نقش علی با این شخصیت زندگی کرده و هر روز با تفکر یک آدم اعدامی از خواب بیدار شده تا بتواند نقش را برای مخاطب باورپذیر کند. با او درباره سریال یادآوری و نقش علی به گفت‌وگو نشستیم.

به نظر می‌رسد ایفای نقش علی اعلایی کار راحتی نبوده، چون در موقعیت‌های مختلف از جمله اعدام و بازگشت دوباره به زندگی قرار می‌گیرد. وقتی قرار شد چنین نقشی را بازی کنید، آیا مابه‌ازای آن را دیده بودید تا برای بازی‌ از او الهام بگیرید؟

واقعیت این است سعی کردم مابه‌ازاهایی را پیدا کنم اما کار سختی بود، چون این نقش شرایط خاص خودش را داشت. اگر می‌خواستم با اشخاصی که در این شرایط بودند یا هستند، بخصوص با آنهایی که می‌دانستند قرار است اعدام شوند، گفت‌وگو کنم و از حال و هوای عمومی و حسی‌شان مطلع شوم، واقعا انصاف نبود که در حق بندگان خدا این کار را انجام بدهم. طبیعی است پرسیدن چنین سوالاتی آنها را اذیت می‌کرد.

بنابراین به مطالعه مصاحبه‌ها و گپ‌هایی استناد کردم که در اینترنت موجود بود. تعدادی از فیلم‌های مربوط به اعدام را هم از طریق اینترنت دیدم. لحظه اعدام علی برایم خیلی مهم بود چون باید آن را برای تماشاگر باورپذیر اجرا می‌کردم. دیدن این لحظات، حتی وقتی از طریق تلویزیون آن را تماشا کنیم، کار سختی است و خیلی به آدم فشار می‌آید، چه برسد به این‌که لحظه اعدام را به صورت حضوری ببینیم. در مجموع تا مدت‌ها با این فکر که قرار است اعدام شوم از خواب بیدار می‌شدم و سر صحنه می‌رفتم.

برایتان سخت نبود هر روز با این فکر از خواب بیدار شوید؟

بله، خیلی سخت بود. دلیل این‌که این سختی را به جان خریدم به اهدافم در بازیگری برمی‌گردد. من به عنوان بازیگر راهی را در بازیگری انتخاب می‌کنم و احتمالا تعدادی هم الگوی خارجی دارم که می‌دانم فعلا از ما کمی جلوتر هستند. البته خوب است که بدانیم آنها چه می‌کنند و چگونه به این جایگاه رسیده‌اند. در پیگیری این راه گرچه واژه‌ای که می‌خواهم بگویم تکراری است اما واقعا هنرمندان بحق این جمله را می‌گویند که ما با نقش زندگی می‌کنیم و بخشی از وجود ما می‌شود. در مجموع اجرای نقش علی اعلایی سخت بود.

بدون تردید با تفکر یک فرد اعدامی هر روز صبح از خواب بیدار‌‌شدن و این‌که تصور کنید این آخرین روزهایی است که خانواده‌تان را می‌بینید و این لحظه و حس را به تماشاگر منتقل کردن، راحت نیست. امیدوارم موفق شده باشم ، چون من همه تلاشم را کردم.

سعی کردم علی را در درون خودم به وجود آورم، چون اطمینان داشتم وقتی برای این نقش انتخاب شدم، حتما چیزهایی در فیزیک، توانایی‌های من و ذهن کارگردان بود که برای این نقش در نظر گرفته شدم. لزومی نبود تغییر خارق‌العاده در فیزیکم ایجاد کنم و فقط باید حس این شخصیت را بدرستی به مخاطب منتقل می‌کردم.

تصویربرداری سریال تلویزیونی یادآوری نزدیک به یک سال طول کشید. عجین‌‌شدن با شخصیت علی باعث نشد زندگی شخصی‌تان تحت‌الشعاع قرار گیرد؟ چون زندگی علی در یک مسیر خطی قرار ندارد و با نوسانات زیادی رو‌به‌رو می‌شود؟

سعی کردم اختلالی در زندگی شخصی‌ام ایجاد نکند. تنها مامنی که هر فردی در زندگی‌ دارد، خانواده‌اش است. حتی صرف یک فنجان چای در کنار خانواده، لحظه درخشانی است. اگر بگویم ایفای نقش علی هیچ تاثیری در زندگی شخصی‌ام نگذاشته، دروغ گفته‌ام. من تلاش کردم تمام صحنه‌های زندگی علی برای مخاطب باورپذیر باشد، حتی قبول کردم در سردخانه واقعی بخوابم، جایی که مرده‌ها بودند.

البته آقای زالی، تهیه‌کننده و آقای قاسم‌زاده، کارگردان نهایت تلاش‌شان را کردند که این اتفاق نیفتد و ما دکور بزنیم و فضای سردخانه را در دکور بگیریم، اما بنا به دلایلی نشد. گرچه قرار گرفتن در چنین فضایی سخت بود اما با دل و جان پذیرفتم، حتی چند دقیقه قبل از شروع سکانس خواستم تا من را در سردخانه بخوابانند تا اتمسفر آنجا را کاملا درک کنم. زمانی که گروه صحنه فضای اعدام را چیده بود به خودم اجازه ندادم تا لحظه تصویربرداری چوبه دار را ببینم.

با این روش می‌خواستید موقعیت اعدام برایتان تازگی داشته باشد؟

بله، می‌خواستم کاملا بدیع و تازه با این صحنه رو به رو شوم. آن لحظه‌ای که من را جلوی دوربین می‌بینید که نزدیک به چوبه ‌دار می‌شوم، دومین باری بود که من چوبه دار را می‌دیدم. یک بار قبل از تمرین و یک بار هم زمان تصویربرداری.

اتمسفر اعدام بسیار سنگین بود، ضمن این‌که با کارگردانی دقیق آقای قاسم‌زاده این فضا سنگین‌تر شد تا این صحنه کاملا واقعی در بیاید. چوبه دار، ماموران سیاهپوش و ... فضای ترس و وحشت را ایجاد کرده بود. طبیعی است قرار گرفتن در چنین صحنه‌هایی کار سختی است. خانواده‌ام خیلی با من کنار آمدند. آنها می‌دیدند که برای نزدیک‌‌شدن به نقش در خودم فرو رفته‌ام. گرچه دیدن و تحمل این روحیات من برای خانواده سخت بود، اما آنها فضا را کاملا فراهم کردند تا به نقش‌ نزدیک شوم. ضمن این‌که من به آنها گفتم آن‌قدر در بازیگری یاد گرفته‌ام که بموقع این نقش را از خودم جدا کنم. سعی کردم در زندگی روزانه‌‌ام اختلالی ایجاد نشود، چون زندگی شخصی‌ام مهم‌تر از زندگی حرفه‌ای است. البته این دو در تعارض همدیگر نیست.

شما اشاره کردید که در سردخانه واقعی خوابیدید. قرار گرفتن در چنین فضایی برایتان دلهره‌آور نبود؟ به هر حال همه آدم‌ها با شنیدن نام مرگ به وحشت می‌افتند؟

وحشتش را به جان خریدم. ما که معصوم نیستیم. مگر می‌شود انسان از مرگ نترسد. فضای ناشناخته مرگ، قبر، سردخانه و ... به دلهره منجر می‌شود. هر انسانی معمولا یک‌بار در این فضا قرار می‌گیرد. خوشحالی من این بود که قبل از مرگ واقعی، آن را در دنیای خیال و مقابل دوربین تجربه کردم. البته شاید برای نقش دیگری مجبور شوم این صحنه را بار دیگر تجربه کنم. جذابیت حرفه بازیگری تجربه حس‌های متفاوت زندگی است. همیشه بهترین نقطه‌ای که بازیگر می‌تواند بایستد یا قرار بگیردیا جلوی دوربین است یا صحنه تئاتر. البته هر کدام از اینها مقتضیات خاص خودش را دارد. امکان دارد شما جلوی دوربین مجبور شوید در سردخانه کنار جنازه‌ها هم بخوابید. همیشه من به بازیگری فکر می‌کنم تا به سختی کار. واژه بازیگری همه چیزها را برایم آسان می‌کند.

قبل از شروع پخش سریال یادآوری کارگردان اعلام کرد برای نقش علی از 350 نفر تست گرفته است. فکر می‌کنید شما چه ویژگی داشتید که برای این نقش انتخاب شدید؟

تعدادی از کسانی که برای نقش علی تست دادند از دوستان من بودند و به نظر من همه آنها جوانان بااستعدادی هستند. شاید من از دیدگاه کارگردان به لحاظ چهره، فیزیک، بیان و حس و حال برای این نقش مناسب‌تر بودم. این را می‌دانم که از جان و دل برای این کار مایه گذاشتم، بخصوص در ده روز آخر که رقیب‌ها کمتر و سرسخت‌تر شده بودند. همه بچه‌ها حرفه‌ای بودند.

در روزهای آخر به این مساله فکر می‌کردم که اگر برای نقش انتخاب نشوم، به‌دلیل ناتوانایی و تلاش نکردن نیست؛ بلکه با توجه به ذهنیت کارگردان برای نقش مناسب نبودم، ولی خوشبختانه برای نقش علی انتخاب شدم. برای هر جوان همسن و سال من که کار بازیگری می‌کند، اجرای نقش علی یک آرزو و دغدغه‌ است.

شخصیت علی قبل و بعد از اعدام خیلی تغییر می‌کند و شما سعی کردید در بازی‌ خود این ویژگی را نشان دهید. در مجموع علی شخص درونگرایی است و بعد از بازگشت به زندگی، درونگرایی‌اش بیشتر می‌شود و حتی سعی می‌کند با صبر و طمانینه بیشتر حرف بزند و تصمیم بگیرد. این نوع بازی خواست کارگردان بود یا بعد از صحبت با یکدیگر به این توافق رسیدید؟

فیلمنامه آن‌قدر شفاف نوشته شده بود که خط‌های لازم را به همه بازیگران می‌داد. شخصیت علی چند نقطه عطف دارد. اولین نقطه عطف، اتفاق دعوا است که در فلاش بک‌ها می‌بینیم. سعی کردم نگاه علی در زمانی که سن‌اش کمتر است و مخاطب او را در صحنه دعوا می‌بیند با علی بعد از آزادی زندان تفاوت داشته باشد. نقطه عطف بعدی نقطه‌ای است که هنوز فرا نرسیده و پیشنهاد می‌کنم مخاطبان با قصه همراه باشند که این نقطه عطف را هم ببینند. علی مسئولیتی دارد که به این دنیا برگشته است. من به این نقاط و قبل و بعدش هم فکر کردم. در طول کار مرتب به کیفیت سکانس فکر و سعی می‌کردم بهترین واکنش را داشته باشم.

شاید جالب باشد که برایتان خاطره‌ای هم از سریال یادآوری بگویم. در یکی از سکانس‌های زد و خوردی که بین من و رحیم نوروزی در گلفروشی بود، برای من اتفاقی سهوی افتاد که باعث شد 12 بخیه بخورم. البته در این صحنه آقای نوروزی مقصر نبود.

برای ضبط این سکانس بچه‌های صحنه، گلدان‌های پلاستیکی را در گلفروشی گذاشته بودند تا زمانی که رحیم نوروزی من را هل می‌دهد، روی این گلدان‌ها بیفتم تا اتفاقی برایم نیفتد، اما زیر این گلدان‌های پلاستیکی یک گلدان سفالی بود که از چشم بچه‌ها دور مانده بود. من برای ضبط این صحنه از نوروزی خواستم تا با خیال راحت من را هل بدهد و او هم این کار را انجام ‌داد. بعد از ضبط این صحنه، متوجه شدم پیراهن‌‌ام خونی شده است.

سریال تلویزیونی یادآوری اولین کار تصویری‌تان است. قبول کردن چنین نقشی در گام اول، کار شما را برای انتخاب‌های بعدی‌ مشکل‌تر می‌کند. به کارهای آینده‌تان فکر کرده‌اید؟

حتما فکر می‌کنم. برای این‌که اعتقاد دارم مخاطب ما همیشه این لیاقت را دارد تا یک اثر خوب آن هم در سطح بالا را ببیند. این مسئولیت من را به عنوان بازیگر سخت‌تر می‌کند. به کارهای دیگر فکر می‌کنم، دوست دارم نقش‌های مختلف از شخصیت‌‌ها را امتحان کنم و دوست ندارم فقط یک نوع نقش را تجربه کنم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سینا
۲۰:۱۲ ۲۵ مرداد ۱۴۰۱
قاتل سینا کی بود بالاخره؟
Iran (Islamic Republic of)
Zahra
۲۲:۳۰ ۲۶ فروردين ۱۴۰۱
آقای حصاری فوق العاده هستند انشالله همیشه درخشان و سلامت باشند
Iran (Islamic Republic of)
صدف
۱۸:۱۰ ۲۱ اسفند ۱۴۰۰
نقشــــــــــتـون عـالي بود خيلي خيلي خيلي دوستون دارم من طرفدار پروپاقرص اقاى روزبه حصارى هستم بسيار عالي بودين مرسي نقشتون در همه ى سريال ها عالي بود
Iran (Islamic Republic of)
صدف
۱۵:۵۱ ۱۹ اسفند ۱۴۰۰
اقاى روزبه حصارى نقشتون عالى بود مرسى عاشقتونم خيلى دوستون دارم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۵ ۱۳ دی ۱۴۰۰
میشه اسم سریال رو بگید
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۸:۴۳ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
عالیبود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۱ ۲۴ تير ۱۳۹۹
آقای حصاری که خیلی خیلی خوب بازی کردند و من خیلی دوست داشتم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۷ ۱۷ مرداد ۱۳۹۹
واقعا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۷ ۱۴ خرداد ۱۳۹۹
اگر می شد دوباره پخش بشه خوب بود
Japan
ناشناس
۰۱:۵۳ ۰۵ خرداد ۱۳۹۹
آقای حصاری خیلی خوب بازی کردید من خیلی خوشحالم از اینکه شما در این سریال بازی کردید
Iran (Islamic Republic of)
s
۱۲:۰۶ ۰۱ خرداد ۱۳۹۹
آقای حصاری واقعا عالی نقش ها رو ایفا می کنن خیلی خوب هم در این سریال ظاهر شدن . ممنونم ازشون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۶ ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
خدا کنه دوباره پخش بشه این آرزوی هر روز و شبمه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۸ ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
میشه دوباره این فیلم را پخش کنید آخه من هیچ قسمتی از این را ندیدم
Iran (Islamic Republic of)
عسل نیلوفری
۱۵:۵۷ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
اقای حصاری واقعن عالی ایفای نقش میکنید
امیدوارم موفقیتتون رو هر روز بیشتر از دیروز ببینم
با ارزوی بهترین ها
واقعن نامبروان هستید ❤
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۸ ۱۷ تير ۱۳۹۸
سلام آقای حصاری عزیز بسیار در این سریال عالی بودید، آرزوی بهترین ها برای شما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۴۰ ۰۱ خرداد ۱۳۹۷
نقش علی خیلی بهت میاد چرا دیگه بعد از یاد آوری فیلم بازی نکردی ؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۵ ۲۹ آذر ۱۳۹۴
سلام سریال یاداوری بسیارزیبا وپرمفهوم بودبازی اقای روزبه حصاری هم بسیارزیبا و فوق العاده بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۱ ۲۴ آذر ۱۳۹۴
واقعا عالی بازی می کنن خیلی عالی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۵ ۱۱ آذر ۱۳۹۴
باریگرخوبیه خییییییییلی شبیه داداشمه خیلی برای هردوشون دعامیکنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۷ ۱۰ آذر ۱۳۹۴
تبریگ به آقای حصاری به خاطر ایفای نقش علی اون هم به این زییایی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۱ ۱۹ شهريور ۱۳۹۳
سلام آقای حصاری واقعا دستون درد نکنه من فیلم یادآوری یادآوری رو به عشق شما شیوا نگاه میکردم آرزومه شما رو از نزدیک ببینم ایشالا یه روزی به این آرزوم برسم دوستون دارم علی آقا دمتون گرم.
Iran (Islamic Republic of)
ساحل
۱۸:۵۶ ۱۵ بهمن ۱۳۹۲
سلام بازیت عالیه دمت گرم
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۱۹:۱۴ ۱۰ بهمن ۱۳۹۲
سلام خیلی باحال بازی کردی دمت گرم
Iran (Islamic Republic of)
حورابانو
۲۰:۱۱ ۰۶ بهمن ۱۳۹۲
سلام،کاش چندقسمت ابتدای سریال رو تکرار بذارند من،بعد از اعدام علی باسریال آشناشدم .....
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۱۸:۵۸ ۰۶ بهمن ۱۳۹۲
متأسفانه در این سریال کرامت‌های منفی مثل دیدن آینده، ذهن‌خوانی، ارتباط با ارواح و..... به عنوان کرامات مثبت به بیننده معرفی و القا می‌گردید.
Iran (Islamic Republic of)
حورابانو
۱۹:۵۷ ۰۵ بهمن ۱۳۹۲
سلام،یادآوری معرکه بود،سپااااااس،کاش بازهم ازاین دست سریالهای ماورایی ساخته بشه ...
Iran (Islamic Republic of)
اتوسا 13ساله
۱۷:۱۳ ۰۵ بهمن ۱۳۹۲
سلام ازتون به خاطر ساخت سریال زیبای ....یاداوری....متشکرم.ولی ازتون یه گله گی دارم چرا زود تمام شد به خدا قسم وقتی سریال زیبای یاداوری تمام شد من بیش از اندازه گریه کردم تو رو به خدا این سریال رادوباره پخش کنید .به نظر من بازی اقای حصاری فوق العاده است.
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۲۲:۱۳ ۰۴ بهمن ۱۳۹۲
خیلی سریال خوبی بود
Iran (Islamic Republic of)
لی لی یا
۰۳:۰۸ ۰۴ بهمن ۱۳۹۲
اقای حصاری نقشتون خیلی شیک وجذاب.فقط یک سوال موشماسیاه پس چراتوفلیم قهوه ای. لطفاجواب بدینننننننننننننننننننننننننننننن.
Iran (Islamic Republic of)
تک ستاره
۱۸:۰۵ ۰۲ بهمن ۱۳۹۲
سلام آقای حصاری واقعا دوستتون داااااام خداکنه متنم رو بخونین**خیییییلی بازیتون عالیه خواهشا بیشتر فیلم بازی کنین مرسی
Iran (Islamic Republic of)
پرستش
۱۲:۲۹ ۲۹ دی ۱۳۹۲
من عاشق نقش علیم عالیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییه
Iran (Islamic Republic of)
نیکا
۱۹:۲۵ ۲۸ دی ۱۳۹۲
سریال یاداوری با بازی اقای روزبه حصاری بسیار جذاب شده.از بازی خوب اقای حصاری ممنونم.
Iran (Islamic Republic of)
سارا
۱۵:۰۰ ۲۶ دی ۱۳۹۲
سلام سريال يادآوري با نقش علي بسيار بسيار جالب است متشكرم.
Iran (Islamic Republic of)
بیتا
۰۹:۱۴ ۲۶ دی ۱۳۹۲
اقای حصاری واقعا زیبا بازی میکنن
Netherlands
اسما
۲۳:۲۲ ۲۵ دی ۱۳۹۲
هم سریال خیلی مضمون فوق العاده ای داره هم بازیگران خیلی خوب بازی کردن واقعا تبریک میگم...
Iran (Islamic Republic of)
الیا
۱۶:۵۸ ۲۵ دی ۱۳۹۲
واقعا اقای حصاری درسریال یاداوری درخشیدند ومن به ایشان تبریک میگم
Iran (Islamic Republic of)
سارا
۱۳:۴۸ ۲۵ دی ۱۳۹۲
ازسریال یادآوری خوشم میادمخصوصا ازبازی متین ستوده{شیوا}وروزبه حصاری{علی}.

آقای حصاری لطفابازهم بامتین ستوده فیلم بازی کنید.......ممنون ازبازی خوبتون
Iran (Islamic Republic of)
اميرعلي
۱۰:۰۴ ۲۵ دی ۱۳۹۲
خيلي دوستت دارم
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۰۹:۰۱ ۲۵ دی ۱۳۹۲
با سلام قسمت 37 این سریال آنقدر جال و تکان دهنده بود (کتابخانه مهجور) که من آن شب نماز شب خواندم
Iran (Islamic Republic of)
اميرعلي
۰۸:۵۹ ۲۵ دی ۱۳۹۲
خيلي دوستت دارم
United States of America
ندا
۱۵:۵۹ ۲۴ دی ۱۳۹۲
من عاشق بازی آقای حصاری وخانم ستوده ام
Iran (Islamic Republic of)
الهه
۱۵:۱۵ ۲۴ دی ۱۳۹۲
عالییییییییییییییییییییییییییییییییی
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۱۴:۲۰ ۲۴ دی ۱۳۹۲
حرفه ایی ظاهر شدید تبریک!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۰ ۲۴ دی ۱۳۹۲
سلام از شیرازم ودیار حافظ بسیار عالی وقابل تقدیر همگی عالی ودیالوگها واقعا به جا ومناسب از امین کوچکترین عضو تا پدر علی بزرگترین واولین بار است در تلوزیون سریالی میبینیم که اینچنین قابل تامل
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۱۱:۰۱ ۲۴ دی ۱۳۹۲
واقعاخیلی خوب بازی کردن بهشون تبریک میگم.شباهت زیادی ک بین علی وخواهرش افسانه هست برام خیلی جالبه
Iran (Islamic Republic of)
سلمان
۱۰:۳۲ ۲۴ دی ۱۳۹۲
روزبه جان من همکلاسی دوران دبیرستانت هستم(تیزهوشان کرج) خیلی خوشحالم که تو رو تو این جایگاه دیدم و بعد از گذشت 7 سال از اون دوران واقعا شوکه شدم هرجا که هستی موفق باشی
Iran (Islamic Republic of)
ملیکا نوری
۲۳:۵۸ ۲۳ دی ۱۳۹۲
اقای روزبه حصاری فوق العاده بودند
Iran (Islamic Republic of)
الناز
۲۳:۰۴ ۲۳ دی ۱۳۹۲
واقعا گل کاشتید آقای حصاری،آفرین خیلی خوب از پس نقشتون بر اومدید،ما که خانوادگی عاشق سریال یادآوری هستیم و حتی یک قسمت هم از دست ندادیم،خسته نباشید به همه ی عوامل سریال یادآوری.
Iran (Islamic Republic of)
سلیمان
۲۲:۲۶ ۲۳ دی ۱۳۹۲
واقعن قشنگ بازی کرد عالی بود.
Iran (Islamic Republic of)
zahra
۱۶:۰۹ ۲۳ دی ۱۳۹۲
سلام من یه نفرکه خیلی خوشم میاد ازش این وبم هم درمورد روزبه حصاری و کلا بروبچ یاداوری هست دوست داشتید سر بزنید*نظرهم فراموش نشه

zahrar.abarblog.ir
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۲ ۲۳ دی ۱۳۹۲
سريال يادآوري سريال بسيار مفيد و آموزنده اي است و به نظر من آقاي حصاري با اينكه اولين فيلم اش است اما خيلي خوب بازي كرده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۱ ۲۳ دی ۱۳۹۲
سريال يادآوري سريال بسيار مفيد و آموزنده اي است و به نظر من آقاي حصاري با اينكه اولين فيلم اش است اما خيلي خوب بازي كرده است.
Iran (Islamic Republic of)
هنا
۱۲:۲۶ ۲۳ دی ۱۳۹۲
واقعا بازیگر فوق العاده ای هستن.قابل وصف نیس
Iran (Islamic Republic of)
یگانه
۱۶:۱۴ ۱۶ دی ۱۳۹۲
من واقعا از بازی اقای حصاری خوشم میاد دوست دارم فیلم های بیشتری از ایشون ببینم
Iran (Islamic Republic of)
فرزانه
۱۴:۴۲ ۱۶ دی ۱۳۹۲
یاداوری سریال غیر قابل پیش بینی است واقای حصاری خیلی خوب به ایفای نقش پرداختند
Iran (Islamic Republic of)
مهلا
۱۱:۰۵ ۱۶ دی ۱۳۹۲
واقعا زیبا بازی می کنند وخیلی شبیه به دایی من می باشد
Iran (Islamic Republic of)
كاشاني
۰۱:۳۵ ۱۶ دی ۱۳۹۲
سلام.به آقاي حصاري احسنت و خداقوت مي گم.واقعا نقششون رو طبيعي و فوق العاده بازي مي كنند. پيشنهاد مي كنم كه به طور جدي به بازيگري ادامه بدهند.شك نداريم كه موفق ميشن.
يا علي
Iran (Islamic Republic of)
افسون
۰۱:۱۱ ۱۶ دی ۱۳۹۲
سریال
یادآوری سریال جدیدو جالب توجهی است امیدوارم براهمین رویه به پایان برسد. سربلند باشید،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۴ ۱۵ دی ۱۳۹۲
بازیگر بسیار خوبی .
Iran (Islamic Republic of)
ساره
۱۳:۵۳ ۱۳ دی ۱۳۹۲
سلام به نظر منم اقای حصاری نقششونو عالی اجرا کردن .من هر چی می گردم نمی تونم بیوگرافیشونو پیدا کنم لطفا بیوگرافیشونو بزارین
Iran (Islamic Republic of)
مهرناز
۱۸:۰۸ ۱۱ دی ۱۳۹۲
سلام به نظر من یادآوری سریال خیلی جذابی است وآقای حصاری با اینکه تجربه ی اول شان است خیلی خوب نقششان را ایفا کرده اند
Iran (Islamic Republic of)
شکیبا
۱۴:۳۹ ۱۱ دی ۱۳۹۲
واقعا نقششون رو خوب اجرا میکنن، فکر نمیکردم اولین فیلمشون باشه چون حرفه ای بازی کردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۵ ۱۱ دی ۱۳۹۲
خوب بود
آخرین اخبار