رودهن/

شهرستانهای شرق تهران به امکانات الکترونیکی مجهزمی شوند

فرماندهی انتظامی شرق استان تهران گفت: شهرستانهای شرق استان تهران یکی پس از دیگری از امکانات الکترونیکی بهره مند می شوند وشهرستانهایی مانند پردیس و دماوند و پیشوا قدم هایی خوبی را در این جهت برداشته اند .

سردار سیروس فتحی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت:نیروی انتظامی یکی از نیروهای پیش قدم در جهت بکارگیری از امکانات و تجهیزات الکترونیکی است و بحث بکارگیری از این نوع تجهیزات مانند دوربین ها از سال های قبل دردستور کار فرماندهی انتظامی شرق استان تهران قرار گرفته است.

وی در ادامه این مطلب تصریح کرد :اقدامات خوبی را در راستای بهره مندی فرماندهی انتظامی شهرستانهای شرق استان و تجهیز وبهره مندی آنها از تجهیزات و امکانات الکترونیکی با تعامل فرمانداران این مناطق انجام داده ایم تا از این طریق بتوانیم خدمات بهتری را به مردم ارائه کنیم.

فرماندهی انتظامی شرق استان تهران با اشاره به بهره گیری نیروی انتظامی از امکانات و تجهیزات الکترونیکی اضافه کرد :مردم آگاهی و اشراف کاملی از موضوعات و ابعاد مختلف ایجاد امنیت در جامعه دارند و برخورداری از امکانات مدرن و تجهیزات جدید به ویژه با ساختار الکترونیکی اساس کار نیروی انتظامی در برقراری امنیت در جامعه است .

سردار فتحی در خاتمه اظهار داشت :شهرستانهای شرق استان تهران یکی پس از دیگری از این امکانات بهره مند می شوند وشهرستانهایی مانند پردیس و دماوند و پیشوا قدم هایی خوبی را در این جهت برداشته اند ./ش


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.