قزوین/

افزایش تراکم و بلندمرتبه سازی در تاکستان

رئیس شورای اسلامی شهر تاکستان از افزایش تراکم و بلندمرتبه سازی در تاکستان خبر داد.

یه گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران شهریار رحمانی اظهار داشت: بودجه شهرداری تاکستان در سال 92 15 میلیارد تومان است که برای توسعه شهری تاکستان بسیار اندک است.

رئیس شورای اسلامی شهر تاکستان ابراز داشت: در سال آینده با درایت شهرداری و شورای اسلامی شهر این بودجه تا دو برابر در شأن و جایگاه شهری تاکستان افزایش پیدا می‌کند.

رئیس شورای اسلامی شهر تاکستان با اشاره به اینکه سهم‌ریزی بودجه شهری 60 درصد عمرانی و 40 درصد جاری است، ابراز داشت: انتظار این است تا با برنامه‌ریزی شهرداری این بودجه به جایگاه واقعی رسیده و بستر توسعه تاکستان آماده شود.

این مسئول، افزایش تراکم و بلند مرتبه سازی شهری را جزو برنامه‌های شورای شهر تاکستان برشمرد و ادامه داد: اصلاح طرح تفصیلی شهر نیز گام اثرگذاری است که در بلند مرتبه سازی و افزایش درآمد شهری بسیار مهم است.

وی تصریح کرد: بر این اساس اعضای شورا در سایه وحدت و همدلی با یکدیگر خدمت به شهروندان را در دستور کار قرار داده‌اند تا بتوان مشکلات شهری را از وضعیت کنونی بهبود داده و در راستای رفع مشکلات کوشش کرد.

رحمانی با اشاره به اینکه برنامه‌های قابل توجهی از سوی شهردار و شورای اسلامی شهر تاکستان پیش‌بینی شده است، تصریح کرد: افزایش درآمد شهرداری از نظر درآمدهای داخلی و جذب اعتبارات استان و کشور جزو برنامه‌های اولویت‌دار شورای شهر تاکستان است.

وی عنوان کرد: همچنین تکمیل پارک جنگی شمال شهر به عنوان نیاز تعریف شده برای شهروندان نیز جزو اولویت شورای شهر تاکستان است.

رئیس شورای اسلامی شهر تاکستان ادامه داد: همچنین با توجه به کمبود فضای سبز احداث و تکمیل پارک‌های محلی به همراه احداث 4 پارک بانوان برای ورزش و پیاده‌روی بانوان در برنامه شورای شهر تاکستان است.

انتهای پیام/م
برچسب ها: قزوین ، تاکستان ، شورا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.