یک هنرمند عکاس:

اکسپو عکس تهران هیچ فایده‌ای ندارد

مجتبی نصرتی،‌عکاس کشورمان معتقد است که اکسپو عکس تهران با توجه به بی‌اطلاعی بسیاری از عکاسان از آن هیچ فایده‌ای برای هنر عکاسی ندارد.

"مجتبی نصرتی"، عکاس، در گفتگو با خبرنگار حوزه تجسمی باشگاه خبرنگاران؛ درباره دومین اکسپو عکس تهران گفت: اکسپو عکس تهران هیچ فایده‌ای برای عکاسی و عکاسان ایران ندارد و فقط قرار است که هر سال برگزار شود چرا که هیچ بازتابی از این اتفاق را مشاهده نمی‌کنیم. 

وی افزود: در کنار بسیاری از ابهاماتی که در برگزاری اکسپو عکس تهران وجود دارد باید این را هم اضافه کرد که این رویداد هنری هیچ انسجامی به لحاظ موضوعی و نحوه چیدمان ندارد. 

نصرتی تصریح کرد: دومین اکسپو عکس تهران هدفش نه حمایت از عکاسان جوان نه فروخته شدن عکس است زیرا بسیاری از عکاسان جوان که دارای نگاه در عکاسی هستند از برگزاری این اتفاق کاملا بی‌اطلاع هستند. 

این عکاس اظهار داشت: اگر قرار است نمایشگاهی از سوی انجمن عکاسان ایران برگزار شود تمامی عکاسان ایران در جریان آن قرار می‌گیرند اما اتفاقی مانند اکسپو عکس که8 در نوع خود باید رویداد بسیار مهمی در حوزه عکاسی تلقی شود بی سروصدا صورت می‌گیرد. 

وی خاطر نشان کرد: اگر قرار است این اکسپو هر سال به همین منوال با اهداف غیرقابل اعلام از سوی عده‌ای برگزار شود بهتر است نام آن به عنوان دیگری تغییر یابد زیرا اکسپو زوایای گسترده‌ای دارد که این اکسپو عکس این زوایا و اهداف را ندارد. 

انتهای پیام/ ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار