رئیس اداره خدمات شهری شهرداری منطقه 19، از تجهیز سایت‌های برف روبی در محلات و بزرگراه‌های این منطقه خبر داد.

مرتضی بناء در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: سایت‌های برف روبی‌، پایگاه‌هاو ستادهای برف روبی در محلات 13 گانه و بزرگراه‌های منطقه 19 تجهیز خواهد شد.

وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: 5 ایستگاه و سایت برف روبی در نواحی 6 گانه منطقه 19 و یک ایستگاه و سایت مرکزی در بلوارشکوفه استقرار یافته است.

بناء با اشاره به نحوه اجرای این طرح گفت: در این طرح محورهای منطقه 19، در سه اولویت 1و 2 و 3 درجه یک بزگرار ازادگان، شهید کاظمی، صالح‌آباد، تندگویان، شقایق و شکوفه، درجه دو خیابان‌های اصلی در سطح منطقه از جمله خلازیر، ماهان، مهران، خانی‌آباد،میعاد، میثاق، خیابان انقلاب، بخشنده، طالقانی، جانباز، بازارچه احسان و درجه 3 کوچه‌های فرعی در محلات 13 گانه منطقه 19 قرار گرفته است.

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح گفت: استقرار سایت، ستاد و پایگاه‌های برف روبی در نواحی 6 گانه از جملهخیابان دانشگاهف شهید کاظمی، خلیج‌فارس، صالح‌اباد، پلایین و شهرک رسالت و استقرار ایستگاه مرکزیدر بلوار شکوفه از اقدامات اجرایی این طرح است.

نباء در پایان با اشاره به اقدامات دیگر شهرداری منطقه 19 افزود: احداث 70 مخزن شن و نمک، 4 دستگاه گریدر، 5 باب کت، یک دستگاه نمک‌پاش، 10 کامیون و خاور، 10 نفر نیروی انسانیدر سطح نواحی 6 گانه و بزرگراه‌های منطقه 19 از اقدامات دیگر شهرداری منطقه 19 است.

انتهای پیام/

برچسب ها: برف ، بلوار ، شکوفه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار