اقدامات فنی عمران ناحیه 7 منطقه 2 تهران

معاون فنی عمران ناحیه 7 شهرداری منطقه 2 از تعمیر و نصب گارد ریل های خط BRT مسیر شمال به جنوب اتوبان چمران به طول 50 متر خبر داد.

کامبیز زرگر‌ی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: همچنین مناسب سازی 25 نقطه از معابر ناحیه 7 منطقه 2 برای معلولین و جانبازان به منظور ایجاد فضای مناسب جهت تردد معلولین در سطح شهر، نقاط مورد نیاز شناسایی و مناسب سازی انجام گرفت.  
 
وی افزود: در بلوا‌ر دادمان، بلو‌ار فر‌حزادی، ایو‌انک و خیابان ایران زمین و مهستا‌ن انجام شده و به دنبال شناسایی نقاط مورد نیاز جهت عبور و مرور معلولین هستیم.  
 
کامبیز زر‌گری در ادامه بیان داشت: پیاده رو سازی و جدول بندی واقع در بلو‌ار دریا، خیابان موج، تقاطع توحید چهارم به مساحت 20 متر مربع انجام گرفته است. 

وی در ادامه تصریح کرد: احداث ساختمان اداری حوزه اتوبوسرانی و تاکسیر‌انی ناحیه 7 جهت بهینه سازی خدمات رسانی به شهروندان و استفاده مناسب از فضای عمومی شهری اقدام به ساختن ساختمان که در مرحله اجرای فند‌اسیون است به مساحت 370 متر مربع شده است. 

معاون فنی عمران ناحیه 7 منطقه 2 در ادامه گفت: همچنین در راستای بهینه سازی و رفاه حال شهروندان اقدام به باز سازی پلکان به طول 150 متر و عرض 2.5 متر و ساخت جا‌نپناه با دیوار سنگی به طول 200 متر و ارتفاع 80 سانتیمتر و همچنین جهت جمع آوری و بهینه آبهای سطحی به طول 250 متر لوله گذاری شده است.  
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار