دوشاتله مالك باشگاه چارلتون شد

باشگاه فوتبال چارلتون اتلتيک تأييد کرد رولان دوشاتله بلژيکي رسما اين باشگاه را خريداري کرده است. اين در حالي است که چارلتون اتلتيک در ليگ چمپيونشيپ انگليس حضور دارد.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، دوشاتله 67 ساله رئيس شرکت استاپريکس ان وي Staprix NV   100 درصد سهام اين باشگاه را خريداري کرده است و در حال انجام مراحل پاياني قانوني خود است.

دوشاتله در سهامدار چندين باشگاه اروپايي از جمله استاندارد ليژ بلژيک است و در سال 2011 سهام اين تيم را خريداري کرد. دو شاتله در امور سياسي در بلژيک نيز دستي دارد.

او در پي ناکامي جاش هريس آمريکايي - مالک تيم بسکتبال فيلادلفيا سونتي سيکسرز در ان بي اي - باشگاه چارلتون اتلتيک را خريداري کرد.

مايکل اسلاتر رئيس فعلي چارلتون اتلتيک اعلام کرد:« اکنون زمان آن فرا رسيده است که امور را به رولان بسپريم . او سابقه خوبي در موفقيت در تجارت و فوتبال دارد.»

او همچنين گفت:« ما معتقديم سرمايه گذاري براي خود يافتيم که دانش زيادي درباره فوتبال دارد و مي تواند باشگاه را در چمپيون شيپ به ثبات برساند و به پيشرفت ما کمک کند.»

به گزارش خبرگزاري فرانسه از لندن، باشگاه فوتبال چارلتون اتلتيک - که بين سال هاي 2000 تا 2007 در ليگ برتر انگليس حضور داشت - در حال حاضر در جدول چمپيون شيپ تنها سه امتياز با منطقه سقوط  فاصله دارد.  
انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار