شکستن دوباره بال فرشته‌ها؛

مسکوت ماندن ماجرای دزدی در بزرگراه حکیم

دقیقا یک سال پیش بود که مجسمه‌های بال فرشتگان توسط اشخاص نامعلوم از اطراف بزرگراه حکیم به سرقت رفت و حالا قرار است تعدادی مجسمه قوچ و بز جایگزین آنها شود.

امیر معبد هنرمند مجسمه‌ساز در گفتگو با خبرنگار حوزه تجسمی باشگاه خبرنگاران، در حال حاضر یک سال از بریدن بال فرشتگان که در اتوبان حکیم نصب شده بود می گذرد.
 
وی در ادامه گفت: پس از بریدن این مجسمه‌ها و اعلام این‌که قرار است بار دیگر این بال‌ها در فضای شهری نصب شود و درخواست سازمان زیباسازی شهرداری تهران، فاکتوری که تنها در برگیرنده هزینه‌های اجرا و نصب دوباره بال فرشتگان بود را ارائه دادم.
 
وی در ادامه گفت: قیمتی که در فاکتور اعلام شد 20 میلیون تومان در سال گذشته بود که متاسفانه دیگر خبری نسبت به تمایل برای نصب دوباره 3 بال فرشته که بدون مشخص شدن دلیل آن و اینکه از سوی چه افرادی بریده شده بود، موضوع مسکوت باقی ماند؛ به تازگی قرار است صخره و گوزن جایگزین بال فرشته‌ها شود.
 
وی اظهار داشت: متاسفانه فرهنگ تارخی جامعه ما بسیار ضعیف است بنابراین به سهولت هر اتفاقی را فراموش می‌کنیم.
 
وی گفت: بال فرشتگان هم از همین اتفاقات است که علی‌رغم اهمیت داشتن فراموش شد.
 
این هنرمند مجسمه گفت: در حال حاضر هم اگر شرایط فراهم شود حتی بال فرشتگان را در هر جایی اجرا می‌کنم حتی اگر صخره‌هایی که جای بال فرشتگان را گرفته، بردارند باز هم همان جا بال فرشتگان را اجرا می‌کنم.

انتهای پیام/ اس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار