نتایج بازبینی بخش کودک و نوجوان سیزدهمین جشنواره بین المللی تئاترعروسکی دانشجویان

بیانیه هیئت بازبین بخش کودک و نوجوان سیزدهمین جشنواره بین المللی تئاترعروسکی دانشجویان و نتایج بازبینی ها منتشر شد.

به گزارش خبر نگار حوزه تئاتر باشگاه خبر نگاران هیئت بازبین بخش کودک و نوجوان سیزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر عروسکی دانشجویان بیانیه خود را پس از انجام بازبینیها منتشر کردند.

پس از فراخوان،تعداد 34 نفر از دانشجویان سراسر کشورفرم درخواست شرکت در بخش کودک و نوجوان جشنواره را به دبیرخانه ارسال نمودند که پس از پیگیری، تعداد 26 نفر از متقاضیان اعلام آمادگی نمودند و مابقی به دلایل مختلف انصراف دادند. 

هیئت داوران این بخش پس از بازبینی نمایشهای عروسکی در تهران، ما بقی نمایشها را به صورت لوح فشرده مورد بررسی و ارزیابی قرار دادند که این امر از 3 دی ماه آغاز و تا پایان روز 16 دی ماه به طول انجامید. دلیل طولانی شدن این بازبینی ها نرسیدن به موقع فیلم نمایشهای عروسکیشهرستانها به دفتر دبیرخانه جشنواره بود که به هر تقدیر با چشم پوشی ازپایان مهلت دریافت و درک شرایط پستی - از سوی دبیر محترم جشنواره - تمامی فیلمهای رسیده بازبینی شدند.

داوران بخش کودک و نوجوان سیزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر عروسکی دانشجویی پس از بازبینی نمایشهای عروسکی دانشجویان و توافق تفکیکنمایشهای عروسکی بخش کودک و نوجوان بهدو بخش"کودک و نوجوان"  ( نمایشهای عروسکی مناسب سنین 6 تا 16 سال ) و " نوجوان" ( نمایشهای عروسکی مناسب سنین 12 تا 16 سال) ؛ رای خود را در دو بخش مجزا به شرح زیر اعلام می دارند:

کودک و نوجوان
1-    افسانه های لقمان به کارگردانی سارا اطهری  
2-    قصه شهر جادو بهکارگردانی سما مرسلی
3-    کی بود کی بود هوار کرد، جنگلو بی قرار کرد؟ به کارگردانی راحله شمس آبادی
4-    دنیای جور واجور، جوراب جفتک جون به کارگردانی حامد زحمتکش
5-    نخودی و دیوبه کارگردانی پریچهر سهیلی
6-    خاله سوسکه  به کارگردانی درناب ترابی و مجید کیمیایی پور
7-    پرنده آبی به کارگردانی سمیرا یزدان پژو
 
نوجوان
1-    سیاوش و فرنگیسبه کارگردانی شراره طیار
2-    من، یک فرشته، سرباز به کارگردانی مهناز مرسلی
3-    دخترای لچک گلی، پسرای میرزاقلیبه کارگردانی سعید تاجیک
4-    قهر و مهر به کارگردانی یگانه یوسفیان
5-    افسانه ی اوشیدا به کارگردانی سارا غفوریان
6-    آیا دیگر باربه کارگردانی آذر کیخانی و هلیا زرشناس
تذکر یک : هیئت داوران هیچ یک از نمایشهای عروسکی انتخاب شده در بخش کودک و نوجوان را به صورت قطعی نپذیرفته و همگی اسامی نمایشهای اعلام شده مشروط می باشند.
تذکر دو : تمامی کارگردانهای نمایشهای عروسکی اعلام شده در مرحله بازبینی، موظفند با خانم آذرمبارکی، دبیر بخش کودک و نوجوان جشنواره تماس بگیرند تا از موارد اصلاحی نمایش خود با خبر شوند.
تذکر سه : تمامی کارگردانها بایستی فیلم نمایشهای خود را پس از اصلاح و تکمیل تا تاریخ 3 بهمن ماه به دفتر دبیرخانه جشنواره تحویل دهند.  
تذکر چهار : هیئت داوران 48 ساعت پس از بازبینی مجدد رای نهایی خود را اعلام می دارد.
تذکر پنج : از بین 13 نمایش انتخاب شده در مرحله اولیه بازبینی، فقط 6 الی 8 نمایش (براساس کیفیت آثار) به جشنواره راه خواهند یافت.
تذکر شش : به دلیل نزدیکی تاریخ بازبینی مجدد تا شروع جشنواره، هیچ فیلمی پس از تاریخ  تعین شده پذیرفته نخواهد شد.
تذکر هفت : هیئت داوران به دلیل ضعیف بودن نمایشهای عروسکی ارسالی از سوی دانشجویان شهرستانها، جز یک مورد، متاسفانه نتوانست هیچ نمایش عروسکی مناسبی را برای شرکت در این دوره جشنواره انتخاب کند.

انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار