رودهن/

نبود پایانه اتوبوسرانی مشکل ساماندهی سیستم حمل و نقل شهرستان است

شهردارپردیس گفت: با وجود افزایش جمعیت در پردیس و ساماندهی حوزه حمل و نقل شهری متاسفانه برای تحقق این امر مکان مناسبی برای احداث پایانه اتوبوسرانی در این منطقه وجود ندارد .

محمد لاله در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد وضعیت احداث آرامستان در پردیس گفت:احداث آرامستان در شهرستان پردیس اقدامی مهم در جهت تامین نیاز مردم با وجودافق جمعیت این شهرستان در آینده ای نزدیک تلقی می شود ولی شهرداری در شرایط فعلی مخالف در اختیار گرفتن زمین در این رابطه است.

وی با اشاره به وضعیت بازیافت زباله ها در شهر پردیس تصریح کرد :شهرداری پردیس در بحث مدیریت پسماند در جهت دفن و بازیافت زباله مشکلی ندارد و این موضوع را به خوبی هدایت می کند.

شهردار پردیس با تاکید بر نبود پایانه اتوبوسرانی به عنوان مشکلی در شهر پردیس اضافه کرد :با وجود افزایش جمعیت در پردیس و ساماندهی حوزه حمل و نقل شهری متاسفانه برای تحقق این امر مکان مناسبی برای احداث پایانه اتوبوسرانی در این منطقه وجود ندارد .

لاله در خاتمه اظهارداشت :با حضور خانم لاله افتخاری در جلسات مدیریت شهری در پردیس به خصوص در شورای اداری این شهرستان درخواست انعکاس مشکلات این منطقه را جهت رفع به مجلس شورای اسلامی داریم./ش


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.