رودهن/

کاهش 95 درصدی پرونده ‏های تغییر کاربری اراضی زراعی و باغ‏ ها

دادستان سابق عمومی و انقلاب شهرستان فیروزکوه از کاهش 95 درصدی پرونده‏ های تغییر کاربری اراضی زراعی و باغ‏ ها،کاهش جرایم منکراتی با همکاری امام جمعه فیروزکوه و دیگر دستگاه‏ ها خبر داد.

علی ‏اکبر عالیشاه در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: از سال 1388 تاکنون توفیق خدمت در شهرستان شهید پرور فیروزکوه را داشتم و این در دوران خدمت من افتخاری بزرگ است.

وی ادامه داد: علی رغم کمبود های موجود در کادر قضایی شهرستان فیروزکوه، تمام هم و غم خود را برای تامین رضایت مردم قرار دادیم و این را به مردم القا کرده‏ ایم که در حد توان خود به مشکلات آنها رسیدگی می ‏شد.

عالیشاه خلاصه ‏ای از اقدامات انجام شده و عملکرد خود را نیز ارائه کرد و افزود: کاهش یکنواخت و به طور میانگین 10 درصدی پروند‏ه های وارده به دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان انجام شده است.

دادستان سابق عمومی و انقلاب شهرستان فیروزکوه از رسیدگی به بیش از 500 فقره پرونده در طول ماه توسط دادسرای فیروزکوه و به همین تعداد پرونده در اجرای احکام این شهرستان اشاره کرد.

وی از وجود دو نفر نیرو، یک نفر بازپرس و یک نفر دادیار تا قبل از سال 92 را به نوعی بیانگر تلاش های قضایی وافر در راستای پاسخگویی به مطالبات مردم و مسئولان دانست که موید امر، آمارهای ارائه شده از واحد انفورماتیک دادگستری استان تهران است.

عالیشاه از رسیدگی و مختوم شدن همه پرونده‏ های قبل از سال 90 در مجموعه دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان، کشف یک فقره سرقت احشام باندی و رسیدگی به این موضوع در دادسرا و دادگاه و کاهش 85 درصدی پرونده‏ های تصرف عدوانی اراضی ملی و منابع طبیعی و راه و شهرسازی در حوزه شهری خبر داد.

دادستان سابق عمومی و انقلاب شهرستان فیروزکوه از پیگیری احداث یک مورد بازداشتگاه موقت که تحت نظارت سازمان زندان‏ ها باشد، برای سهولت دسترسی به زندانیان و عدم نقل و انتقال روزانه و هفتگی در زندان جابان خبر داد/ش.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.