طی بیانیه‌ جنبش عدالتخواه دانشجویی:

امید است جشنواره عمار بتواند هنر متعهد را متجلی سازد

جنبش عدالتخواه دانشجویی در بیانیه‌ای خطاب به دست‌اندرکاران جشنواره فیلم عمار اعلام کرد: امید است این جشنواره بتواند هنر متعهد که در کلام خمینی کبیر است را در آثار خود متجلی سازد و همواره مستضعفین را مخاطب اصلی خود قرار دهد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، جنبش عدالتخواه دانشجویی با صدور بیانیه‌ای از دست اندرکاران جشنواره فیلم عمار تشکر کرد.
 
متن این بیانیه به شرح ذیل است:
 
"خداوند را شاکریم که چهارمین دوره‌ این جشنواره با ارتقاء کیفی و کمی نسبت به دوره‌های گذشته برگزار شد و جریان تولید محصولات هنری و سینماییِ انقلابی پربارتر از گذشته تداوم یافت. تلاش دست اندرکاران محترم این جشنواره شایسته‌ تقدیر و تشکر است.
 
در شرایطی که "فعال کردن پتانسیل‌های مردمی نظام" و به دست گرفتن عرصه‌های گوناگون فرهنگی، سیاسی و اجتماعی کشور توسط توده‌های رنج کشیده‌ مردم جزء ضرورت‌های کشور به شمار می‌رود، برگزاری جشنواره‌‌هایی این چنینی و زمینه‌سازی برای نقش آفرینی بخش‌هایی از مردم در عرصه‌ فرهنگ و هنر جای دلگرمی و تقدیر بسیار دارد.
 
امید است که این جشنواره بتواند هنر متعهد را که در کلام خمینی کبیر (ره) کوبنده‌ سرمایه‌داریِ مدرن و کمونیسم خون آشام و نابود کننده‌ اسلام رفاه و تجمل، اسلام التقاط، اسلام سازش و فرومایگی، اسلام مرفهین بی‌درد، و در یک کلمه اسلام آمریکایی است را در آثار و نتایج خود متجلی سازد و همواره محرومین و مستضعفین را مخاطب اصلی خود قرار دهد".
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار