پرکره در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

ورود زودهنگام به فضای انتخابات، فرصت سوزی برای خدمت به مردم است

قائم مقام جمعیت دانشجویان حامی عدالت اسلامی گفت: ورود زودهنگام به فضای انتخابات مجلس دهم اقدامی عجولانه است که منجر به فرصت‎سوزی برای خدمت به مردم می‌شود و قطعا غیر از منفعت جناح‎ها و احزاب چیز ديگري عاید ملت نخواهد شد.

"محمدحسین پرکره" در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با انتقاد از ورود زودهنگام برخی احزاب و جریان‎هاي سياسي به فعالیت‎های انتخاباتی گفت: اینگونه اقدامات عجولانه منجر به فرصت‎سوزی برای خدمت به مردم می‌شود و قطعا غیر از منفعت جناح‎ها و احزاب چیز ديگري عاید ملت نخواهد شد.
 
پرکره با بیان اینکه ورود زودهنگام به فضای انتخاباتی ممکن است گاهی از روی عدم اطلاعات صورت پذيرد، تصریح کرد: نباید از این مسئله غافل شد که گروه‎هایی نیز با برنامه‎ریزی دقیق وارد عرصه شده و از یک اتاق فکر مجهز بهره می‎برند.
 
قائم مقام جمعیت دانشجویان حامی عدالت اسلامی با تاکید بر اینکه شاكله این اتاق فکرها از چهار ضلع اصلاح‌طلبان تندرو، تکنوکرات‌ها، جریان انحرافی و تئورسین‌های برانداز داخلي و خارجي تشکیل می‎شود، بیان داشت: این‌ها یک هدف اساسی را دنبال می‎کنند و آن هم تغيير در ماهيت حاکمیت اسلامی و برقراری حكومتي سکولار با الگوبرداري از مدل امریکایی-انگليسي است که  البته این اتاق فکر  براي پيشبرد اهداف خود از نمادهای و شعائر دینی و اسلامی بهره خواهند برد.
 
پرکره با اشاره به اینکه جریان برانداز تاکنون در سه مرحله علیه نظام اسلامی عملیات‎هایی را انجام داده است، گفت: مرحله اول این اقدامات در سال 78 با رمز "جامعه مدنی" يا "آزادي بيان" انجام شد که البته هرچند هزینه‌‌ سنگین و جبران‌ناپذيري به مردم تحميل كرد، اما با هوشياري مسئولان و بسيج مردمي شکست خورد.
 
وی ادامه داد: مرحله دوم اين عمليات براندازانه در سال  1382 و در آستانه انتخابات مجلس هفتم، در حالی که مجلس ششم در تصویب لایحه انتخابات مجلس و حذف نظارت استصوابی شورای نگهبان به شکل قانونی ناکام مانده بود، محمدخاتمی و یارانش به ویژه اعضای حزب مشارکت برای حذف اعمال صلاحیت شورای نگهبان راه دیگری انتخاب کردند و آن اینکه سکولارها تصمیم گرفتند با ایجاد فضای سنگین روانی برای شورای نگهبان و هیئت‎های نظارت، شکست در تصویب لوایح دوقلو را جبران کرده و به هر ترتیبی که شده، صلاحیت یاران مجرم خود را برای ورود به مجلس کسب نمایند. تا جایی که "محسن آرمین" محورهای اصلی استراتژی حزب مشارکت و سازمان مجاهدین برای انتخابات مجلس هفتم را "فشار بر شورای نگهبان برای جلوگیری از رد صلاحیت" اعلام کرد كه اين اقدام افراط‌گرايانه اصلاح‌طلبان نيز راهي جز شكست نداشت.
 
پرکره اصلی‎ترین مرحله این عملیات را فتنه سال 88 ، با رمز تقلب عنوان و تاکید کرد: در سال 88  به دلیل پیچیدگی فتنه و همچنین بی‎بصیرتی برخی خواص، ضربات سنگین، با اثرات بلند مدتی به پیکره نظام وارد شد که از نمونه‎های بارز آن می‎توان به "افزايش تحريم‎های بين المللي"  و همچنين کشته شدن تعدادی از مردم اشاره کرد که البته این عملیات این‌بار با مداخله مستقیم مردم بابصیرت با شکستی مفتضحانه مواجه شد.
 
مشاورعالی رئیس سابق دانشگاه آزاد ابراز داشت: نقاط مشترکی را می‌توان از این 3 مرحله استخراج کرد نکته اول اینکه هر سه مرحله عمليات براندازانه در "آستانه انتخابات" مردم ايران انجام شده است و حلقه اصلي اين اقدامات غيرقانوني به گونه‌ای با "اصلاح‌طلبان تندرو" ارتباط داشته است، نکته دوم آن است که در هر  3 مرحله آغاز عملیات با هجمه‎هاي متعدد داخلي و خارجي علیه "نهادها و اشخاص متعهد و تاثیرگذار" نظام صورت گرفته است و نکته سوم آنکه در هر 3 مرحله عملیات، طوري وانمود شده است كه اينگونه "حركت‌هاي غيرقانوني و ضدامنيتي" براي مردم صورت گرفته است.
 
پرکره افزود: البته قصد ندارم در این مجال به نقیض‎های رفتاری این جریان در عمليات‌هاي‌شان بپردازم اما فقط به همين نکته بسنده مي‌کنم که جریانی که به دنبال خواست مردمی باشد هرگز جان،مال و ناموس مردم را سپر تجمعات خیابانی خود نمی‌کند.
 
قائم مقام جمعیت دانشجویان حامی عدالت اسلامی اظهار داشت: اما انتخابات مجلس دهم و انتخابات آینده مجلس خبرگان رهبری بار دیگر دشمن را به طمع خواهد انداخت تا ضربه‌ای دیگر به مهد دموکراسی اسلامی وارد کند و این ساده انگاریست که اگر فکر کنیم دشمن در مقابل مظهر آزادی اسلامی و تنها حکومت شیعی جهان ساکت می‎نشیند، آنچه که در آینده نزدیک این جریان مالیخولیایی سیاسی مدیریت خواهد کرد در دو نکته حائز اهمیت است، اول اینکه آغاز هجمه‎های ناجوانمردانه با بهره‎مندی از امپراتوری رسانه‌ای علیه چهره‎های معتمد نظام از جمله مداحان، سخنوران انقلابی و رزمندگان و علاوه بر آن نهادهای انقلابی مثل بسیج، سپاه، شورای نگهبان و صداوسیما... و نکته دوم، ایجاد تشنج در دانشگاه‌های کشور به منظور غبارآلود کردن فضا و تهیه خوراک خبری برای رسانه‎های بیگانه است. که نمونه بارز آن صدور مجوز برای بازگشت دانشجویانی است که محکومیت قضایی داشته‎اند.
 
پرکره خاطرنشان کرد: هرچند درایت و هوشمندی رهبری و بصیرت مردمی دشمنان را همیشه با بن بست مواجه کرده است، اما دل‌سوزان نظام باید مراقب فعالیت‌های این اتاق فکر شوم باشند.
 
انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار