طباطبایی: باشگاه اختیار جدایی را به نکونام داده بود

پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: در مورد رفتن جواد نکونام از استقلال می‌توان گفت که انگیزه‌های زیادی وجود دارد.

پیشکسوت فوتبال کشورمان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، گفت: در مورد رفتن جواد نکونام از استقلال می‌توان گفت وی انگیزه های زیادی برای این کار داشت اما انگیزه‌ها و دلایل اصلی رفتنش را باید از خودش پرسید ولی وقتی باشگاه موقع بستن قرارداد این اختیار را به بازیکن می‌دهد که هر وقت که بخواهد برود نباید به این عمل بازیکن خرده بگیرد. البته این را هم بگویم که هیچ مقاومت جدی برای نرفتن جواد از سوی باشگاه استقلال انجام نشد.
 
وی در ادامه افزود: بحث آرامش یک فوتبالیست بحث مهمی است و هر فوتبالیستی به دنبال جایی می‌گردد که در آن جا با آرامش فوتبال بازی کند. تیمی که نکونام به آن پیوسته گرچه تیم مطرحی نیست ولی حداقل می‌تواند در آن جا با آرامش فوتبال بازی کند.
 
طباطبایی تصریح کرد: استقلال با توجه به جدایی پژمان منتظری، جواد نکونام و مجتبی جباری و خداحافظی فرهاد مجیدی نتایج خوبی را کسب کرد و با این شرایط که برای استقلال به وجود آمد توانست خود را به صدر جدول برساند.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: بازیکنانی که استقلال در نیم فصل جذب کرد در حد بازیکنانی که از دست داد نبودند ولی با این وجود نتایج خوبی گرفت؛ دربی نزدیک است و استقلال و پرسپولیس کری‌خوانی را شروع کرده‌اند و امیدوارم که استقلال بازی خوبی انجام دهد و بتواند پرسپولیس را شکست دهد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار