ایازی در جلسه هماهنگی برگزاری جشنواره پژواک خبر داد:

برگزاری اختتامیه جشنواره پژوهشهاواطلاعات کاربردی محله

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در نشست شورای سیاست گذاری جشنواره پژوهشهاواطلاعاتکاربردی محله (پژواک) از برگزاری مراسم اختتامیه این جشنواره در اسفند سال جاری خبر داد.

 به گزارش خبر نگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران سیدمحمدهادیایازی درنشست تشورای سیاست گذاری جشنواره پژوهشها واطلاعات کاربردی محله (پژواک) که به میزبانی منطقه ده برگزار شد ، ضمن بیان این مطلب افزود: جشنواره پژواک اولین جشنواره پژوهشهای محله ای است که با حضور فعال پژوهشگران و خانه پژوهش سراهای محله از اوایل سال در حال برگزاری است.
 
وی گفت: بررسی های کمیته علمی و تخصصی جشنواره پژواک نشان از سطح بالای علمی مقاله های دریافتی دارد و این زمینه اجرای نتایج این تحقیقات در سطح محله را فراهم و اعتماد به حصوص نتایج مطلوب را قوت می بخشد.

ایازی ادامه داد: براساس پیش بینی های صورت گرفته مراسم اختتامیه مناطق طی ماه بهمن و مراسم اختتامیه این جشنواره اسفند برگزار می شود.

در این جلسه که با حضور علی اصغر محکی مدیرکل مطالعات اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران برگزار شد پیشنهادهای اعضای شورا مبنی بر نحوه برگزاری مراسم های منطقه ای مورد بررسی قرارگرفت.


انتهای پیام/

برچسب ها: ایازی ، پژواک ، مراسم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار