طاهری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

تکیه بر ظرفیت‌های درونی کشور از پایه‌های اصلی انقلاب اسلامی است

مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق(ع) با بیان اینکه تکیه بر ظرفیت‌های درونی یکی از پایه‌های اساسی انقلاب اسلامی بوده است، گفت: دانشجویان باید با آگاه‌سازی مردم از ظرفیت‌های درونی به آن‌ها روحیه اعتماد به نفس داده تا کشور بتواند استقلال و عدم وابستگی خود را به خارج حفظ کند.

"مصطفی طاهری" در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم تکیه بر ظرفیت‌های داخلی گفت: تکیه بر ظرفیت‌های درونی یکی از آرمان‌ها و پایه‌های اساسی انقلاب اسلامی بوده که ارتباط مستقیم با استقلال کشور دارد.

وی با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) و مردم در شعارهای‌شان در دوران انقلاب خواستار استقلال کشور بودند، اظهار داشت: تکیه بر ظرفیت‌های درونی کشور در حوزه‌های مختلف مسیری بوده که به امکانات مالی و ظرفیت‌های نیروی انسانی کشور و همچنین توجه به ابعاد داخلی بستگی دارد.

مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق(ع) با بیان اینکه تکیه بر ظرفیت‌های داخلی به معنی عدم ارتباط با کشورهای خارجی نیست، تصریح کرد: تکیه بر ظرفیت‌های درونی یعنی کشور باید بتواند استقلال و عدم وابستگی خود را به خارج حفظ کند.

طاهری تاکید کرد: قشر دانشجو و نخبگان کشور باید با آگاه‌سازی مردم از ظرفیت‌های درونی به آن‌ها روحیه اعتماد به نفس داده و آن‌ها را برای استفاده از کالاهای ایرانی ترغیب کنند و وابستگی‌ها را نسبت به اجناس خارجی کاهش دهند.

وی با اشاره به موفقیت‌ کشورمان در دوران دفاع مقدس با تکیه بر ظرفیت‌های داخلی خاطرنشان کرد: همانطور که اقشار مختلف در دوران دفاع مقدس دست به دست دادند و در برابر فشارها و تحریم‌ها ایستادگی کردند، امروز نیز باید با تکیه بر توانایی‌های خودمان مقاومت کرده و ظرفیت‌ها را بالا ببریم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار