همزمان با هفته ملی هوای پاک؛

پیاده روی بزرگ کودکان در بوستان ولایت

مدیر بوستان ولایت، از پیاده روی بزرگ کودکان در این بوستان خبر داد.

نصر در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: پیاده روی بزرگ کودکان در رینگ بوستان ولایت همزمان با فرا رسیدن هفته ملی هوای پاک از ویژه برنامه‌های هفته ملی هوای پاک در این بوستان است.
 
وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: این طرح روز چهارشنبه 25 دی ماه سال 92 در رینگ بوستان ولایت با حضور کودکان و خانواده‌های آنها اجرا می‌شود.
 
نصر با اشاره به ویژه برنامه‌های هفته ملی هوای پاک در بوستان ولایت گفت: ویژه برنامه‌های هفته ملی هوای پاک در بوستان ولایت از جمله همایش هوای پاک و پیشگیری از بیماری‌های ریوی در سالن آمفی تئاتر استاد شهریار واقع در بوستان ولایت در حال برگزاری است.
 
وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح گفت: برگزاری همایش هوای پاک و پیشگیری از بیماری‌های ریوی در بوستان ولایت پیاده روی بزرگ کودکان و خانواده‌های در رینگ بوستان ولایت از اقدامات اجرایی این طرح است.
 
نصر در پایان با اشاره به اقدامات دیگر بوستان ولایت افزود: برپایی پایگاه ویژه سلامت و هوای پاک در بوستان ولایت، برگزاری مسابقات سلامت و هوای پاک، برگزاری ویژه برنامه‌های سلامت، هوای پاک و پیشگیری از بیماری‌های ریوی در دو بخش علمی و نمایشی از اقدامات دیگر بوستان ولایت است.
انتهای‌پیام/

برچسب ها: هفته ، ملی ، هوای ، پاک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار