در پی هشدار درباره رخنه وهابیت:

بازتاب سخنان رئیس قوه قضائیه در مطبوعات کشور

سخنان روز چهارشنبه 25 دی ماه آیت الله آملی لاریجانی رئیس قوه قضائیه درباره نفوذ جرایان تکفیری در کشور و مراقبت وزارت اطلاعات بازتاب گسترده ای در رسانه های کشور داشت.

به گزارش خبرنگار حقوقی قضائی باشگاه خبرنگاران، سخنان روز گذشته آیت الله آملی لاریجانی  رئیس قوه قضائیه در جلسه دیروز مسؤولان عالی قضاییدرباره نفوذ جرایان تکفیری در کشور و مراقبت وزارت اطلاعات با زتاب گسترده ای در رسانه های کشور داشت. به طوریکه اکثر مطبوعات در صفحات متفاوت به این موضوع پرداختند.

کیهان: وزارت اطلاعات و سپاه مراقب ورود جریان‌های تکفیری به کشور باشند

براین اساس روزنامه کیهان در صفحه 2 خود درباره نظر رئيس قوه قضائيه درخصوص نفوذ تکفیری با عنوان هشدار آیت الله آملی لاریجانی درباره خطر تفکرات تکفیری و سلفی در جهان اسلام، از دستگاه‌های اطلاعاتی، امنیتی کشور خواست به این مسئله توجه بیشتری داشته باشند.

جمهوری اسلامی: وزارت اطلاعات و سپاه، مراقب خطر ورود جريان‌هاي تكفيري به كشور باشند

همچنین روزنامه جمهوری اسلامی با تیتری در صفحه اصلی و بیان نظر رئيس قوه قضائيه درباره خطر تفكرات تكفيري و سلفي در جهان اسلام، از دستگاه‌هاي اطلاعاتي و امنيتي كشور خواست به اين مسئله توجه بيشتري داشته باشند.


جام جم: وزارت اطلاعات و سپاه مانع ورود جریان های تکفیری به کشور شوند

در این میان روزنامه جام جم نیز در صفحه 2 با این عنوان که رئیس قوه قضاییه با بیان این‌که جریان‌های تکفیری، همچون موریانه، «وحدت اسلامی» را از درون می‌خورند، بر ضرورت هوشیاری وزارت اطلاعات و سپاه پاسداران در برابر خطر ورود جریان‌های تکفیری به کشور تاکید کرد.

وطن امروز: هشدار درباره خطر تكفيري‌ها

روزنامه وطن امروز نیز با تیتری در صفحه اول و مطلبی در صفحات داخلی با این مقدمه که آیت‌الله صادق آملی لاریجانی تاکید کرد: جریان‌های تکفیری همچون موریانه «وحدت اسلامی» را از درون می‌خورند. رئیس دستگاه قضا نقش غرب در شکل‌گیری وهابیت را از «مسلمات تاریخی» دانست و افزود: جریان‌های تکفیری و سلفی هیچ ربطی به اسلام و اعتقادات برادران اهل سنت ندارند، بلکه فرقه‌هایی ساخته و پرداخته غرب برای تضعیف جوامع اسلامی هستند.

رسالت: سپاه و اطلاعات مراقب خطر جريان‌هاي تکفيري باشند

همچنین روزنامه رسالت در مطلبی در صفحه سیاسی نوشت که رئيس قوه قضائيه گفت: از وزارت اطلاعات و سپاه پاسداران مي‌خواهيم که در برابر خطر ورود جريان‌هاي تکفيري به کشور هوشيار باشند و ديدگاههاي تکفيري را به هيچ وجه از جنس اختلاف نظر مذاهب اسلامي تلقي نکنند، بلکه برخوردي متناسب با ماهيت ضدامنيتي اين جريان‌ها در پيش بگيرند.به گزارش خبرگزاري مهر، آيت الله صادق آملي لاريجاني در جلسه مسئولان عالي قضائي با تبريک سالروز ميلاد حضرت رسول اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) و فرا رسيدن هفته وحدت تأکيد کرد: جريان‌هاي تکفيري همچون موريانه «وحدت اسلامي» را از درون مي‌خورند.

مردم سالاری: درخواست آملي‌لاريجاني از وزارت اطلاعات براي برخورد با جريان‌هاي تکفيري     

روزنامه مردم سالاری نیز در صفحه 2 خود آورد که رييس قوه قضاييه با هشدار درباره خطر تفکرات تکفيري و سلفي در جهان اسلام از دستگاه‌هاي اطلاعاتي و امنيتي کشور خواست که به اين مسئله توجه بيشتري داشته باشند.

اعتماد: درخواست رييس قوه قضاييه از سپاه و وزارت اطلاعات

در این میان روزنامه اعتماد در صفحه 2 خود درج کرد که رييس قوه قضاييه از وزارت اطلاعات و سپاه پاسداران خواست تا در برابر خطر ورود جريان هاي تكفيري به كشور هوشيار باشند و ديدگاه هاي تكفيري را به هيچ وجه از جنس اختلاف نظر مذاهب اسلامي تلقي نكنند، بلكه برخوردي متناسب با ماهيت ضدامنيتي اين جريان ها در پيش بگيرند.

شرق: اطلاعات و سپاه مراقب جریان‌های تکفیری باشند

همچنین روزنامه شرق در صفحه 2 خود نوشت که رییس قوه‌قضاییه گفت: از وزارت اطلاعات و سپاه پاسداران می‌خواهیم در برابر خطر ورود جریان‌های تکفیری به کشور هوشیار باشند و دیدگاه‌های تکفیری را به‌هیچ‌وجه از جنس اختلاف‌نظر مذاهب اسلامی تلقی نکنند. آیت‌الله صادق آملی‌لاریجانی در جلسه روز گذشته مسوولان عالی قضایی با تبریک سالروز میلاد حضرت رسول‌اکرم(ص) و امام جعفرصادق(ع) و فرارسیدن هفته وحدت تاکید کرد: جریان‌های تکفیری همچون موریانه «وحدت اسلامی» را از درون می‌خورند.

آرمان امروز: وزارت اطلاعات و سپاه مراقب خطر ورود جریان‌های تکفیری باشند
 
روزنامه آرمان امروز  نیز در صفحه اول خود آورد که رئیس قوه‌قضاییه با هشدار درباره خطر تفکرات تکفیری و سلفی در جهان اسلام از دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی کشور خواست که به این مسئله توجه بیشتری داشته باشند. آیت‌ا... صادق آملی لاریجانی در جلسه مسئولان عالی قضایی با تبریک فرا رسیدن هفته وحدت تأکید کرد: جریان‌های تکفیری همچون موریانه « وحدت اسلامی» را از درون می‌خورند.

ایران: با جریان‌های تکفیری مقابله کنید

روزنامه ایران نیز با تیتری در صفحه اصلی و متن در صفحه داخلی نوشت که رئیس قوه قضائیه با هشدار درباره خطر تفکرات تکفیری و سلفی در جهان اسلام از دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی کشور خواست به این مسأله توجه بیشتری داشته باشند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار