تخفیف بلیط‌های جشنواره تئاتر فجر برای دانشجویان

دانشجویان می‌توانند با ارائه کار دانشجویی معتبر از 50 درصد تخفیف بها بلیط اجراهای جشنواره استفاده کنند.

به گزارش حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی سی و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، حسن جودکی مدیر کمیته بلیط جشنواره سی و دوم تئاتر فجر با بیان این خبر گفت: گیشه مجموعه تئاتر شهر از ساعت 14 تا 16 روز شنبه 28 دی ماه آماده ارائه بلیط نمایش های سی و دومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر است.
 
وی در خصوص تخفیف بلیط به دانشجویان گفت: هر دانشجو می تواند با ارئه کارت معتبر دانشجویی خود نسبت به خرید با 50 درصد تخفیف اقدام کند. لازم به ذکر است که برای حفظ حق دانشجویان، به هر کارت یک بلیط از هر نمایش فروخته می‌شود.
 
وی درباره فروش روزانه بلیط های جشنواره نیز گفت: علاوه بر سیستم خرید اینترنتی بلیط نمایش‌ها، از ساعت 14 روز شنبه فروش روزانه بلیط در گیشه تئاتر شهر آغاز می‌شود و عموم مردم می توانند با مراجعه حضوری نسبت به خرید بلیط اقدام کنند.
 
علاقه مندان به خرید اینترنتی می‌توانند از طریق مراجعه به سایت www.iranconcert.com  بلیط اجرای مورد نظر خود را تهیه کنند.
 
گفتنی است، سی ودومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر با دبیری قادر آشنا از 24 دی تا 12 بهمن در تهران و دیگر استان‌های کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ص
برچسب ها: جشنواره ، تئاتر فجر ، بلیط
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار