در دانشگاه تربیت مدرس؛

همایش بین‌المللی "عملکرد دولت آمریکا در پرتو حقوق بشر" برگزار می‌شود

همایش بین‌المللی "عملکرد دولت آمریکا در پرتو حقوق بشر" در اردیبهشت سال 1393 با حضور اساتید و نویسندگان برتر در دانشگاه تربیت مدرس برگزار خواهد شد.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران، همایش بین‌المللی "عملکرد دولت آمریکا در پرتو حقوق بشر" در اردیبهشت سال 1393 با حضور اساتید و نویسندگان برتر در دانشگاه تربیت مدرس برگزار خواهد شد.
 
در همین رابطه چهارشنبه 25 دی ماه نشست مشترک با حضور "سهراب صلاحی" رئیس سازمان بسیج اساتید و دبیر همایش، "بیژن رنجبر" رئیس دانشگاه تربیت مدرس، "فتح‌الهی" معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه تربیت مدرس، "خیرالله پروین" عضو هیأت علمی دانشگاه تهران و عضو شورای علمی همایش، "توکل حبیب‌زاده" عضو هیأت علمی دانشگاه امام صادق (ع) و عضو شورای علمی همایش، "شهبازی‌نیا" عضو هیأت علمی دانشگاه تربیت مدرس، "علی بهادری‌جهرمی" عضو شورای علمی و دبیر اجرایی همایش، "خدامی" و "نجارزاده" برگزار شد.
 
در ابتدای این نشست، فعالیت‌های انجام شده در دبیرخانه همایش در چند بخش تبیین شد و گزارش مختصری از روند اجرایی همایش ارائه شد. همچنین ارسال بیش از 200 مقاله داخلی و خارجی از فعالیت‌های اصلی دبیرخانه این کنگره برشمرده شد و اشاره شد مقالات برتر این همایش در یک جلد حاوی 20 الی 30 مقاله آماده و همزمان با برگزاری همایش به همراه کتاب تألیفی همایش، عرضه می‌شود.
 
در ادامه نشست، نمایندگان مراکز همکار و اعضای شورای علمی، در مورد ترجمه چکیده مقالات ارسالی به سه زبان (فارسی، عربی و انگلیسی)، دعوت از نویسندگان برتر، چهره‌های علمی بین‌المللی و فعالان بین‌المللی حقوق بشر در اختتامیه و نیز زمان برگزاری کنگره و بعضی مسائل مربوطه، به تبادل نظر پرداختند که مقرر شد اختتامیه همایش در نیمه دوم اردیبهشت ماه سال آینده با دعوت از نویسندگان برتر و همچنین چهره‌های علمی بین‌المللی در دانشگاه تربیت مدرس برگزار شود.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار