هفته شانزدهم سوپرلیگ بسکتبال؛

برد صنایع بعد از اخراج 2 بازیکن/ پایان طلسم 10 هفته باخت قشم

دیدار تیمهای صنایع ماهشهر و افرا خلیج فارس با حاشیه و اخراج دو بازیکن تمام شد و تیم قشم در طرف دیگر جنوب، نوار 10 هفته باخت خود را به اتمام رساند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ برد تیمهای قشم و صنایع ماهشهر، مهمترین نتایج هفته شانزدهم سوپرلیگ بسکتبال بود. تیم صنایع که با تیم افرا هم امتیاز بود با یک برد به جمع هشت تیم بالای جدول رفت و تیم قشم هم بعد از 10 هفته، یک برد به دست آورد و جای خود را در انتهای جدول به نیروی زمینی تهران داد. گرگان و نیروی زمینی با باخت در این هفته بار دیگر مهمان رده های آخر شدند.

برد صنایع در 30 ثانیه آخر


تیمهای افرا خلیج فارس و صنایع تا ثانیه های آخر بازی بر سر رده هشتم جدول جنگیدند و در نهایت شاگردان توفیق با اختلاف 2 امتیاز و نتیجه 69 بر 67 برنده بازی شدند. 

این بازی با حاشیه هایی هم همراه بود و دو بازیکن اخراجی حاصل حواشی شروع نیمه دوم بودند.

در حالی که تیم افرا با 12 امتیاز در ابتدای کوارتر سوم پیش بود، برخوردی بر سر مالکیت توپ میان بروجردی و فروتن بازیکنان صنایع و افرا پیش آمد که فرید حقایقی از روی نیمکت صنایع وارد درگیری شده و به همراه وحید دلیرزهان از تیم افرا با خطای دیسکالیفه جریمه شد.

دلیرزهان: هیچ کاری نکردم

حقایقی و دلیرزهان بعد از بازی در مورد اخراج خود توضیح دادند.

حقایقی گفت: بعد از اینکه برخوردی بین بازیکنان دو طرف پیش آمد، بازیکن افرا شروع به شاخ و شانه کشیدن با بازیکن ما کرد که من هم برای جدا کردن رفته و در نهایت اخراج شدم. دلیرزهان هم از نیمه دیگر زمین وارد ماجرا شده بود.

دلیرزهان نیز تاکید کرد: من خارج از بازی نبودم و تنها درگیری لفظی میان تیم ما و حریف پیش آمد که برای گرفتن بازیکنان خودمان رفتم. ناظر بازی تصمیم گرفت که یک نفر از تیم حریف و یک نفر از تیم ما برای حفظ تعادل اخراج شود در حالی که من کاری نکرده بودم و بعد از دیسکالیفه هم نمی دانستم که دلیل دیسکالیفه شدنم چه بود؟

نگهداری سرمربی افرا هم یک خطای تکنیکال بعد از این ماجرا دریافت کرد.

قشم تنها هفت الماس را شکست می دهد!

تیم قشم در هفته شانزدهم لیگ بعد از 10 هفته موفق به یک برد مقابل قزوین شد در حالی که آخرین پیروزی این تیم هم در نیم فصل اول مقابل هفت الماس رقم خورده بود.

قشمی ها تنها یک برد دیگر مقابل گرگان به دست آورده بودند و هفته ها قعرنشینی را تجربه کردند.

شاگردان میتف این هفته با نتیجه 81 بر 77 موفق به شکست هفت الماس شده و به رده دهم جدول صعود کردند. 

اختلاف بالای ذوب آهن با گرگان

تیم ذوب آهن در سفر به گرگان با دست پر و اختلاف 27 امتیاز به استقبال مهرام رفت. 

گرگانی ها که نمانیا بازیکن خارجی خود را در اختیار نداشتند بعد از 4 دقیقه بدون امتیاز، کوارتر اول را با نتیجه 22 بر 13 واگذار کردند اما در پایان نیمه به چهار امتیازی حریف رسیدند.

مصدومیت نمانیا که در تهران چندان جدی به نظر نمی رسید، برای این تیم مشکل ساز شده و در حالی که این بازیکن به بخش مهمی از بازی تیمش تبدیل شده بود، بعد از دیدار با دانشگاه آزاد دیگر امکان بازی پیدا نکرد.

در هر حال ذوب آهن در نیمه دوم با وجود رسیدن گرگان به فاصله یک امتیاز، به خوبی دفاع کرده و حریف را روی 50 امتیاز نگه داشت. در نهایت هم بازی با نتیجه 77 بر 50 به سود تیم اصفهانی تمام شد.

برد پتروشیمی در غیاب آفاق و کاظمی

حاتمی سرمربی پتروشیمی بندرامام در دیدار هفته شانزدهم تیمش با نیروی زمینی از ارسلان کاظمی استفاده نکرد و حامد آفاق حتی در لیست تیم هم نبود. در عوض بازیکنان ذخیره و جوان تیم در بیشتر دقایق مقابل حریف قرار گرفتند. تیم نیروی زمینی هم علیرضا هنردوست و محسن محمدی را به خاطر مصدومیت در اختیار نداشت.

امیر صدیقی هم در اواسط بازی با مصدومیت از ناحیه سر روبرو شد اما با وجود شکستگی و باندپیچی سر، باز هم به زمین آمد و برای تیمش بازی کرد.

پتروشیمی سه کوارتر اول بازی را با نتایج 24 بر 18، 20 بر 9 و 24 بر 8 برد اما ده دقیقه پایانی را با نتیجه 24 بر 20 واگذار کرد.

بازی در نهایت با نتیجه 88 بر 59 به سود تیم ماهشهری تمام شد.

قباد دری با 13 امتیاز و 12 ریباند بهترین بازیکن نیروی زمینی بود و بهنام یخچالی با 12 امتیاز و 13 ریباند، موثرترین بازیکن پتروشیمی لقب گرفت.

مسعود سلیمانی و مهدی کامرانی هم به ترتیب 16 و 17 امتیاز برای پتروشیمی به دست آوردند.  
ناراحتی حاتمی از یک خبرگزاری


هشت مصاحبه خیالی از مهران حاتمی سرمربی پتروشیمی در 3 هفته گذشته، این مربی را حسابی به هم ریخته و در دو سفر به تهران وقت وی را گرفت.

حاتمی با تاکید بر اینکه مطالب منتشر شده در خبرگزاری معتبر مربوطه، حتی شبیه به ادبیات وی هم نیست و با تحقیر تیمهای حریف، چهره بدی را از وی و تیمش نشان می دهد از پی گیری موضوع خبر داد.

انتهای پیام/


 

برچسب ها: قشم ، صنایع ، باخت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار