عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات خواستار شد؛

افزودن یک درصد بودجه اعتبارات ملی و استانی به وزارت ورزش و جوانان

عضو کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات گفت: با کسر یک درصد از بودجه اعتبارات ملی و استانی و اضافه کردن آن به وزارت ورزش و جوانان کمبود بودجه این ارگان دولتی جبران می شود.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران سید سعید زمانیان دهکردی  اظهار داشت: اگر دولت بتواند از اعتبارات ملی و استانی یک درصد بودجه کسر و به وزارت ورزش و جوانان اضافه کند، کار بسیار بزرگ و ارزنده ای انجام داده است.

وی تصریح کرد: در مباحث ورزش و جوانان با توجه به نیازمندی های بسیار بالای این دو حوزه از جمله مدال آوری، اشتغال، ازدواج و مسکن باید اعتبار کافی به این وزارتخانه تخصیص داده شود.
 نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی افزود: اگر جوان ما شغل مناسب داشته باشد مشکل مسکن و ازدواج در حوزه جوانان هم از بین می رود. نمایندگان مجلس با جدیت و دید مثبت نسبت به ساماندهی امور جوانان آمادگی هر گونه همکاری با دولت محترم را دارند.

زمانیان گفت: با توجه به فعال شدن بخش های خصوصی و اصل 44 قانون اساسی دولت می تواند از ظرفیت های این بخش به بهترین شکل برای ساماندهی امور جوانان استفاده کند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات تاکید کرد: با توجه به اینکه بحث قانون گذاری و نظارت بر اجرای قانون در اختیار مجلس است، این قوه می تواند اثرات مثبتی در بودجه وزارت ورزش و جوانان بگذارد و اعتبارات گسترده ای را از طریق سرمایه گذاری در بخش سمن ها به وزارت ورزش و جوانان اختصاص دهد. این امر در حال کارشناسی است و ارقام بودجه وزارت ورزش و جوانان به زودی تغییر پیدا می کند.

انتهای پیام/
 
 
برچسب ها: افزودن ، بودجه ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار