آخر هفته با بسته هفتگی دریچه – شماره 41؛

بهترین نرم‌افزارهاي تلفن همراه و "رايانه" در هفته‌اي که گذشت + دانلود

از اینجا می‌توانید بهترین و کاربردی‌ترین نرم‌افزار‌های این هفته شماره ۴۱ دریچه را دانلود کنید؛ نرم افزار‌هایی که به انتخاب شما کاربران محترم جمع آوری شده است.

به گزارش خبرنگار دریچه فناوری اطلاعات؛ بسته هفتگی دریچه شما را در جریان بهترین و کاربردی‌ترین نرم افزارها قرار می دهد. آن دسته از کاربرانی که در طول هفته نمی توانند به صفحه دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران سر بزنند می‌توانند آخر هفته بهترین‌ها را در قالب یک بسته خبری دریافت کنند.

 



 
Wise Auto Shutdown

به صورت اتوماتیک رایانه‌تان را خاموش کنید + دانلود

اگر شما کار طولانی را مثل دانلود یا تبدیل فرمت فایل های حجیم را با رایانه انجام می دهید. شاید دوست داشته باشید سر ساعت مشخصی رایانه تان خاموش شود. برای این کار می توانید از نرم افزارهای مختص این کار استفاده کنید. یکی از بهترین این نرم افزار ها، Wise Auto Shutdown است که محصول شرکت Wisecleaner می باشد. به کمک این نرم افزار کاربران می توانند در زمان معین اقدام به خاموش نمودن یا راه اندازی مجدد، Log off و ... سیستم کنند.

 

 


 
Remote Computer Manager

مدیریت از راه دور کامپیوترهای شبکه + دانلود

نرم افزار Remote Computer Manager یک ابزار کامل و حرفه ای برای مدیران و ناظرین شبکه‌ها می‌باشد چرا که می‌توانید مدیریت تمامی رایانه‌های موجود در شبکه را به دست بگیرید. سیستم مورد نظرتان را روشن، خاموش و یا راه اندازی مجدد کنید، مشاهده تنظیمات IP و انجام عملیات‌هایی همچون: مدیریت از راه دور فرآیندها، مدیریت Task Manager از راه دور، محدود کردن فرآیندها، متوقف کردن فرآیندهای مشکوک، فرستادن پیام از راه دور و... اشاره کرد.

 

 


 
برای اندروید؛

کیفیت تصویر برداری تلفن همراهتان را افزایش دهید + دانلود نرم افزار

نرم افزار Camera 2 v2.2 به شما کمک می کند بهترین استفاده را از دوربین تلفن همراه خود کنید و ویدئوها و تصاویر خلاقانه با بهترین اثرات هنری به وجود بیاورید. همان گونه که ذکر شد برنامه می تواند اثرات فوق العاده زیبایی را بر روی تصاویر ایجاد کند، که برخی از اثرات عبارت اند از: امکان ایجاد تصاویر هنری، امکان ایجاد تصاویری قدیمی از 20 تا 80 سال، ایجاد عکس های تخیلی و دور از ذهن، قابلیت ایجاد تصاویر خلاقانه و ... . این نرم افزار برای گوشی های htc بسیار مناسب است، زیرا برنامه زوم و فوکوس فوق العاده بالایی را در این گوشی ها ارائه می دهد.
 

 


 
برای اندرویدی‌ها؛

تلفن همراه‌تان را به کنترل تلویزیون تبدیل کنید + دانلود نرم افزار

گم شدن کنترل تلويزيون بارها و بارها اتفاق می‌افتد پیدا کردن این وسیله کوچک کار آسانی نیست اما اگربه دنبال نرم افزاری هستید که گوشی همراه شما را به کنترل تلویزیون تبدیل کند دریچه نرم افزار Smart IR Remote را برای گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی معرفی می کند.

 

 


 

مدیریت حرفه‌ای مخاطبین در ios + دانلود نرم افزار

اگر در تلفن همراه شما تعداد مخاطبین زیادی وجود دارد و مدیریت آن ها کار سختی است، می توانید نرم افزار Smart Merge Pro را بر روی گوشی هوشمند خود نصب کنید. برنامه با ادغام بخش های مختلف دفترچه تلفن همراه و با ارائه روش های منحصر به فرد کمک می کند به راحتی شماره مخاطب مورد نظر را پیدا کنید. همچنین شما می توانید برای مدیریت آسان تر مخاطبین از دسته بندی استفاده کنید، یعنی برای دوستان، همکاران، اعضای خانواده و ... دسته جداگانه ایجاد کنید تا در صورت لزوم به جای جستجوی تمام مخاطبین فقط دسته مورد نظر را مورد بررسی قرار دهید.
 

 


 
نرم افزاری کاربردی برای اندرویدی‌ها؛

گوشی خود را به اسکنر تبدیل کنید + دانلود

با نصب نرم‌افزار CamScanner بر روی گوشی و یا تبلت اندرویدیتان شما می‌توانید یک اسکنر حرفه‌ای همیشه همراه خود داشته باشید! این نسخه از نرم‌افزار آنلاک و کاملا فول می‌باشد که شما می توانید از اسناد خود اسکن بگیرید و آن را به فایل PDF و یا فایل تصویری JPEG تبدیل کنید.
از قابلیت‌های این نرم افزار می‌توان به انتخاب قسمتی از متن برای اسکن کردن، آپلود و به اشتراک گذاری با دوستان، قابلیت اسکن کردن بدون محدودیت صفحات، قابلیت جستجو و... اشاره کرد.

 

 


برای اندروید؛

براي آنها که مي خواهيد قفل تلفنشان را خودشان طراحي کنند + دانلود نرم افزار

بدون شک GO Locker بهترین نرم افزار موجود برای تغییر و سفارشی سازی قفل صفحه  نمایش گوشی و تبلت های اندرویدی است. برنامه با ارائه سبک و سیاق های مختلف می تواند خواسته های شما را برای زیبا سازی تلفن همراه برآورده کند. برنامه علاوه بر تغییر ظاهری قفل می تواند امنیت رمز عبور را در برابر دسترسی افراد غیر مجاز افزایش دهد. در ضمن می توانید برای افزایش امنیت تلفن همراه خود از رمز گذاری بر اساس چند پایه ای استفاده کنید، یعنی می توانید از رمزگذاری های ترسیمی، صوتی، تصویری و ... بهره ببرید.
 

 


 
برای ios؛

خلق تصاویر ترکیبی بسيار زيبا با موبايل + دانلود نرم افزار

Instashake یک نرم افزار ساده و در عین حال حرفه ای برای ترکیب تصاویر با یک دیگر است، برنامه می تواند تصاویر بسیار خلاقانه و زیبا برای شما خلق کند و می توانید پس از خلق تصاویر آن ها را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید. بهتر است برای درک قابلیت های نرم افزار تصاویر زیر را مشاهده کنید تا قدرتمند نرم افزار برای شما اثبات شود.

 

 


برای اندروید؛

رایانه تان را از راه دور کنترل کنید + دانلود نرم افزار

دیگر نیازی نیست برای مدیریت رایانه تان به آن دسترسی فیزیکی داشته باشید، یعنی می توانید با استفاده از تلفن همراه اندرویدی خود رایانه تان را از راه دور کنترل و مدیریت کنید. با استفاده از این نرم افزار Unified Remote Full v2 می توانید، با بهره گیری از بسترهای مختلف ارتباطی مانند: بلوتوث، شبکه بی سیم و اینترنت به رایانه خود متصل شوید. توجه داشته باشید که برای افزایش سرعت و عملکرد کنترل از راه دور بهتر است، از بستر بی سیم استفاده کنید. با استفاده از این ابزار کاربردی می توانید تلفن همراه خود را به یک صفحه کلید یا ماوس لمسی تبدیل کنید.
 

 


GO Weather Forecast برای اندروید؛

نرم افزاری زیبا برای پیش بینی وضع آب و هوا + دانلود

GO Weather Forecast & Widget Premium نرم افزاری کاربردی است که با کمک آن قادر خواهید بود پیش بینی وضع هوا در سه روز آینده را به طور کامل دریافت نمایید، از هوای روزانه شهر های مختلف جهان از جمله شهر های ایران با خبر شوید و همچنین با تصاویر پشت زمینه این نرم افزار جلوه ای زیبا در گوشی خود ایجاد کنید.

 

 


 
برای اندروید؛

نرم افزار "اتوکد" برای مهندسین عمران و معماری + دانلود

نرم افزار اتوکد را می توان بهترین نرم افزار طراحی برای مهندسین عمران و معماری یا دانشجویان این رشته ها دانست. از این به بعد می توانید به جای استفاده از رایانه برای طراحی نقشه ها از تلفن همراه هوشمند خود بهره ببرید. نسخه ی تلفن همراه تقریبا مشابه نسخه ویندوز است، اما با ویژگی های بهتر و از همه مهم تر امکان مدیریت آسان و لمسی آن است. نرم افزار معرفی شده حتی قادر است نقشه ها و فایل های ساخته شده در سال 2013 را نمایش دهد و از فرمت هایی چون: DXF و DWG پشتیبانی می کند.
 

 


 
Office Suite Pro 7 - PDF & Fonts

آفیس حرفه‌ای به همراه PDF خوان برای اندرویدی‌ها + دانلود

حتما با بسته نرم افزاری آفیس آشنایی دارید، بسته نرم افزاری فوق العاده کاربردی که نرم افزارهایی همچون word, PowerPoint, Excel را در مجموعه خود جای داده است. حالا نسخه اندرویدی این بسته نرم افزاری با امکانات جدید عرضه شده است که بیش از 100 میلیون بار از گوگل پلی دانلود شده است. با این نرم افزار قادر خواهید بود که به خواندن و ویرایش فایل‌هایی همچون word, PowerPoint, Excel بپردازید و یا آن‌ها را به فایل PDF تبدیل کنید. همچنین با این نرم‌افزار قادر به خواندن فایل PDF هم خواهید بود.

 

 


مدیریت بی سیم گوشی اندرویدی به وسیله ی رایانه + دانلود نرم افزار

AirDroid v2.0.8 بهترین نرم افزار موجود برای مدیریت گوشی اندرویدی به صورت بی سیم از طریق رایانه است. برنامه می تواند با استفاده از بستر wifi صفحه مدیریتی گوشی را به صفحه نمایش رایانه منتقل کند. با استفاده از نرم افزار معرفی شده می توانید کارهایی مانند: ارسال پیام کوتاه، برقراری تماس صوتی با استفاده از هدست، پخش موسیقی و فیلم های موجود در گوشی، تبادل اطلاعات میان رایانه و گوشی، پیدا کردن گوشی اندرویدی از طریق وب سایت نرم افزار و ... را انجام دهید. توجه داشته باشید که برای استفاده از این نرم افزار حتما باید رایانه شما مجهز به مودم wifi باشد و گوشی نیز توانایی ارتباط با بستر wifi را داشته باشد.
 

 


Easy Unrar Unzip & zip premium؛

فايل هاي فشرده را براحتي در تلفن همراه خود باز كنيد + دانلود

اکثر فایل منیجرهای اندرویدی از فایل های فشرده پشتیبانی نمی کنند، اما می توانید با استفاده از این نرم افزار Easy Unrar Unzip & zip premium به راحتی فایل های فشرده را از حالت فشرده خارج کنید با فایل های فشرده جدید ایجاد کنید. ویژگی اصلی نرم افزار پشتیبانی از فایل های فشرده دارای رمز عبور است که می تواند با سهولت و پس از وارد کردن رمز عبور فایل ها را از حالت فشرده خارج کند. برنامه دارای یک مرورگر اختصاصی برای جستجوی راحت تر فایل های فشرده است.
 

 


 
ابزاری کاربردی برای رایانه شما؛

پاک سازی و بهینه سازی ویندوز با CCleaner + دانلود

نرم افزار CCleaner فایل‌های اضافی و بدرد نخور را از Internet Explorer, Windows Explorer و بخش‌های دیگر سیستم شناسائی و پاک می کند. این نرم افزار می تواند بسیاری از دیگر برنامه های نصب شده بر روی سیستم را شناسایی کرده و آثار مخربی را که در نتیجه کار کردن با این گونه نرم افزارها به وجود می آید را از بین ببرد. CCleaner برخلاف سایر نرم افزارها در حذف برنامه‌هایی مانند Opera, Firefox, Microsoft Office, Nero, Alcohol 120% toolbar Google toolbar, Download accelerator, Multimedia Player به صورت خودسرانه عمل نمی کند که باعث از دست دادن اطلاعات شوید، بلکه این امکان را به شما می دهد تا دقیقاً مشخص کنید به دنبال حذف کدام دسته از فایل ها و اطلاعات هستید.

 

 


نسخه جديد نرم افزار آپارات؛

بزرگ ترین سایت اشتراک گذاری فایل های تصویری در ایران + دانلود

 بدون شک سایت آپارات بزرگ ترین مرجع اشتراک گذاری فایل های ویدئویی در ایران است و در آن حجم انبوهی از ویدئوهای مختلف گنجانده شده است. حال می توانید با نصب این نرم افزار Aparat 2 v2 بر روی گوشی اندرویدی خود به راحتی ویدئوهای موجود در سایت آپارات را مشاهده کنید. در ضمن می توانید پس از تماشای ویدئوها آن ها را از طرق ایمیل به اشتزاک بگذارید. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: امکان دانلود ویدئوها، قابلیت جستجو، عدم نیاز به فلش پلیر برای تماشای فیلم ها و ... اشاره کرد. برای تماشای ویدئوها بهتر است از بستر wifi یا 3g استفاده کنید، زیرا برنامه نمی تواند با سرعت کم خواسته های شما را برآورده سازد.
 

 


 
Avast! Antivirus Free

آنتی ویروس Avast برای رایانه + دانلود

avast! Antivirus یکی از بهترین بسته‌های امنیتی است که طبق آخرین نظرسنجی‌ها توانسته رتبه بسیار بالاتی را به خود اختصاص دهد. این شرکت با ارائه نرم افزارهای امنیتی در سطوح مختلف باعث شده تا كاربران زیادی را جذب کند. avast در عین سادگی نهایت قدرت و پایداری را برای شما به ارمغان می‌آورد و همچنین با دارا بود گواهینامه ICSA بسته امنیتی مناسبی برای شرکت‌ها می‌باشد.

 

 


 
WinZip full version

نرم افزار فشرده سازی فایل ها برای ios + دانلود

آیا در حال حاضر شما قادر به بازکردن فایل های zip و rar در تلفن همراه خود هستید؟ اگر قادر به اجرای فرمت های ذکر شده نیستید، حتما نرم افزار WinZip full version را بر روی گوشی هوشمند خود نصب کنید. با استفاده از این برنامه می توانید به راحتی فایل های فشرده را مشاهده کنید یا آن ها را از حالت فشرده خارج کنید. علاوه بر خارج کردن فایل ها از حالت فشرده قادر خواهید بود، فایل های مورد نظر خود را فشرده سازی کنید.
 
 

 


نسخه جدید نرم افزار KMPlayer ؛

پخش کننده کامل فایل‌های صوتی و تصویری + دانلود

برخی از نرم افزارهای پخش کنند فایل‌های صوتی و تصویری قابلیت پخش همه فرمت ها را ندارند به همین منظور کاربران مجبور می‌شوند چندین نرم افزار پخش کننده نصب کنند. اما دریچه با معرفی KMPlayer کار را آسان کرده چرا که شما را از نصب هرگونه نرم افزار اضافی راحت می  کند.

نرم افزار KMPlayer در عین کم حجم بودن رایگان هم هست که می تواند بسیاری از فایل های صوتی و تصویری مانند VCD, DVD, AVI, MKV, Ogg, OGM, 3GP, MPEG-1/2/4, WMV, RealMedia, QuickTime و فرمت های دیگر را پخش كند.

 


برای اندروید؛

فرمول های ریاضی را در تلفن همراه خود داشته باشید + دانلود نرم افزار

اگر دانش آموز یا دانشجو رشته ی ریاضی هستید، دریچه پیشنهاد می کند حتما این نرم افزار MathPro mathematics all levels را دانلود و بر روی تلفن همراه هوشمند خود نصب کنید. در این نرم افزار تمامی فرمول های درس ریاضی گنجانده شده است و گوشی شما می تواند مانند یک معلم ریاضی در حل تمارین و آموزش ریاضی عمل کند. در این برنامه فرمول های محاسباتی ماتریس، لگاریتم و حل معادله، توابع مثلثاتی، ترکیبات، چند جمله ای ها و ... وجود دارد.
 

 


موزیک دلخواه خود را پیدا کنید + دانلود

آیا تا به حال برای شما پیش امده که آهنگی را گوش کنید که نامش را نمیدانید و اطلاعاتی از آن ندارید ؟ بعد هم علاقه مند باشید تا اطلاعاتی مانند نام ترانه نام خواننده و ترانه سرا را بدست آورید ؟ حال دریچه با این نرم افزار می خواهد ارزو و خواسته ی شما را برآورده کند.

 


برای اندروید؛

بهترین مترجم صحبت با قابلیت پشتیبانی از زبان فارسی + دانلود نرم افزار

این نرم افزار Translator Speak & Translate Pro می تواند تلفن همراه شما را بدون هیچ هزینه ای به یک مترجم صحبت و متن تبدیل کند. شما  با استفاده از این نرم افزار می توانید به راحتی 100 زبان دنیا را به یک دیگر ترجمه کنید. این برنامه برای دانشجویان رشته زبان و افرادی که به کشورهای خارجی سفر می کنند بسیار مناسب است و می توانند به جای استفاده از مترجم از آن استفاده کنند. توجه داشته باشید که برای استفاده از نرم افزار باید به بستر اینترنت دسترسی داشته باشید و برای سهولت در انجام ترجمه بهتر است از اینترنت پر سرعت استفاده کنید. در صورتی که نمی توانید همیشه به اینترنت دسترسی داشته باشید، می تواند ترجمه های آفلاین را دانلود کنید. ترجمه های ارائه شده توسط نرم افزار بسیار معتبر و قابل اعتماد هستند، زیرا برنامه برای ترجمه از سرورهای گوگل و مایکروسافت استفاده می کند.
 

 


برای اندروید؛

پیامک‌هایتان را با ظاهری جدید مدیریت کنید + دانلود

نرم افزار Sliding Messaging Pro جالب‌ترین برنامه برای مدیریت آسان پیامک ها در گوشی همراه اندرویدی شماست که با آن می توانید بدون هیچ مشکلی به پیامک‌های خود دسترسی داشته باشید و با ظاهری جدید و با سرعت بالا آن‌ها را مدیریت کنید و یا با یک کلیک از منوی کشویی می توانید پیام جدیدی ایجاد کنید از قابلیت‌های مهم این نرم افزار می توان به پشتیبانی از سرویس MMS اشاره کرد.

 

 


 
برای اندروید؛

میزان ضربان قلب خود را اندازه گیری کنید + دانلود نرم افزار

 امروزه با پیشرفت فناوری و تکنولوژی های استفاده شده در تلفن همراه، گوشی های هوشمند به یک وسیله پزشکی تبدیل شده اند و می توانند برخی از اعمال مرتبط با علم پزشکی مانند میزان ضربان قلب، میزان فشار خون را به صورت دقیق محاسه کنند. نرم افزار Instant Heart Rate Pro می تواند به صورت دقیق میزان ضربان قلب شما را اندازه گیری کند. فقط کافی است، انگشت خود را مقابل دوربین تلفن همراهتان قرار دهید تا برنامه شروع به کار کند و میزان ضربان قلب شما را نشان دهد.
 

 


 
برای اندروید؛

پخش کننده قدرتمند فایل های تصویری در تلفن همراه + دانلود

شاید نرم افزار Archos Video Player v7.5 قدرتمندترین پخش کننده فایل های تصویری برای گوشی یا تبلت اندرویدی نباشد و توان رقابت با پلیرهای قدرتمند مانند mx player را نداشته باشد، اما به دلیل پشتیبانی از اکثر گوشی ها و تبلت های اندرویدی توانسته است خود را به عنوان یک پلیر کاربردی معرفی کند. برنامه قادر است، انواع فرمت های تصویری را رمزگشایی و با بالاترین کیفیت موجود پخش کند. ویژگی اصلی نرم افزار که آن را از برنامه مشابه متمایز می سازد، این است که می توانید با استفاده از نرم افزار به شبکه های رایانه ای متصل شوید و ویدئوها را به صورت شبکه و آنلاین مشاهده کنید. همچنین برنامه به شما این امکان را می دهد که موسیقی و پوسترهای فیلم های سینمایی مورد نظر خود را به صورت رایگان از اینترنت دانلود کنید.
 

 


 
Automatic Call Recorder؛

نرم‌افزاری برای "ضبط" مکالمات تلفنی شما + دانلود

با استفاده از نرم افزار Automatic Call Recorder شما می توانید مکالمات تلفنی خود را با کیفیت بالا ضبط کنید تا در صورت نیاز به آن ها دسترسی داشته باشید. با هر تماس برنامه به صورت خودکار شروع به ضبط می کند اما می توانید آن را حین مکالمه متوقف و یا آغاز کنید که این مورد یکی از ویژگی های کلیدی نرم افزار محسوب می شود. بعد از ضبط شما می توانید نظر و یا یادداشتی را برای فایل ضبط شده بنویسید تا هنگام نیاز سریع تر به آن دسترسی داشته باشد.

 

              

 


 
با Adobe Photoshop Express متفاوت باشید؛

نرم افزار فتوشاپ را به گوشی اندرویدی خود بیاورید + دانلود

همه‌ی ما با نرم افزار حرفه‌ای Adobe Photoshop آشنایی داریم. این برنامه که یکی از بهترین نرم‌افزارهای موجود برای برای ویرایش تصاویر است که اکنون نسخه جدید و یا بهتر است بگوییم نسخه Express این نرم افزار برای اندرویدی ها منتشر شده است. با کمک Adobe Photoshop Express بخش قابل توجهی از قابلیت‌های Photoshop را به گوشی و یا تبلت اندرویدی خود بیاورید.

 

 


 

ریجستری ویندوز را بهینه سازی کنید + دانلود نرم افزار

ریجستری را باید قلب حیاتی ویندوز دانست، زیرا سرعت و عملکرد ویندوز بستگی به وضعیت ریجستری دارد. عواملی مختلفی سبب کند شدن سرعت رایانه و پر شدن فضای ریجستری می شوند، عوامل مهم عبارت اند از: نصب نرم افزارهای مختلف، وبگردی در فضای مجازی، برنامه های ویروسی و ... . نرم افزار Advanced Registry Clear به شما کمک می کند تا خطاهای موجود در ریجستری را پاک کنید و باگ های موجود در آن را ترمیم کنید.

 


 
برای اندروید؛

تهیه نسخه پشتیبان از پیامک ها و لیست مخاطبین + دانلود نرم افزار

مهم ترین اطلاعات موجود در یک تلفن همراه پیامک ها و شماره های مخاطبین هستند. گاهی اوقات به دلیل اشتباه کاربر یا مشکلات نرم افزاری پیامک ها و شماره مخاطبین پاک می شوند. اگر نگران پاک شدن پیامک ها و شماره مخاطبین تلفن همراه خود هستید، نرم افزار Super Backup Pro: SMS&Contacts می تواند به شما کمک کند تا از پیامک ها و مخاطبین تلفن همراه خود نسخه پشتیبان تهیه کنید تا در صورت لزوم نسخه پشتیبان را جایگزین نسخه اصلی کنید. شما می توانید پس از تهیه نسخه پشتیبان، آن را در کارت حافظه گوشی یا اکانت جیمیل ذخیره کنید.
 

 


 
نسخه 32 برای رایانه؛

نسخه جدید گوگل کروم منتشر شد + دانلود

نسخه جدید مرورگر اینترنت Google Chrome (گوگل کروم)، از شاخص های امنیتی مهمی برخوردار است که باعث می‌شود گوگل از این نظر آن را با مرورگر شرکت اپل سفری، موزیلا فایرفاکس و نسخه جدید اینترنت اکسپلورر مقایسه کند.
گوگل کروم از قابلیتی بهره می برد با نام مرور ناشناس (Incognito)، که این قابلیت به کاربر اجازه می‌دهد با مرور وبسایت‌ها هیچ رد پایی از خود بر جای نگذارد حتی فایل های کوکی فقط تا هنگام باز بودن پنجره جست و جو در سیستم زنده خواهند بود.

 


 

 



گردآوری از: سالار واعظی






 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مژگان
۱۷:۵۴ ۱۷ مهر ۱۳۹۳
عاااااااالیه من همیشه این سایت ایرانی و مورد اعتماد خودم میدونم بازم ازین کارا بکنین...
Germany
محمد
۰۲:۰۳ ۳۱ تير ۱۳۹۳
خداییش عالی بود
دم شما گرم
Iran (Islamic Republic of)
شفیعی کمال
۰۸:۱۲ ۲۵ اسفند ۱۳۹۲
با سپاس فراوان از شما عزیزان
من اتفاقی وارد این صفحه شدم لطفا مسیر این صفحه رو برای من ایمیل کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ابراهیم کریمی
۱۱:۱۳ ۱۲ بهمن ۱۳۹۲
بسیار عالی متشکرم
Iran (Islamic Republic of)
reza
۱۱:۰۱ ۱۱ بهمن ۱۳۹۲
very good
United States of America
علی
۰۹:۱۲ ۱۱ بهمن ۱۳۹۲
لطفا بازی ایرانی و جذاب فروت کرفت رو هم بگذارید
United States of America
matin
۱۳:۰۶ ۲۳ تير ۱۳۹۳
Great ممنون بابت برنامه ها خيليييييييييييييييي عالي بود
آخرین اخبار