روزی روزگاری با "فیروز کریمی"

برنامه روزی روزگاری چهارشنبه این هفته میزبان فیروز کریمی می‌شود.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه ورزش، "فیروز کریمی" چهارشنبه 2 بهمن ماه به برنامه روزی روزگاری می‌آیدوناگفته‌های دوران ورزشی خود را بازگو می‌کند . 

وی پیش از انقلاب در  تیم فوتبال شهربانی تهران  بازی می‌کرد و پس از آن به تیم  پاس تهران  راه یافت. سپس در اواخر دهه ۱۳۶۰ به مربیگری روی آورد و توانست تیم پاس را دو بار در سال‌های ۷۰ و ۷۱ قهرمان  لیگ دسته اول ایران  کرده و در سال ۱۹۹۲ به مقام قهرمانی  جام باشگاه‌های آسیا  برساند. عنوانی که پس از آن هیچ تیم ایرانی تا الان به دست نیاورده است .

کریمی در تیم‌های زیادی از قبیل  شهاب زنجان  ،  پلی اکریلاصفهان  ،  تراکتور سازی تبریز ،  راه‌آهن تهران ،  ابومسلم مشهد ،  بهمن ،  استقلال اهواز ،  استقلال تهران ،  صبای قم  و  سنگ آهن بافق  مربیگری کرده است و هم‌اکنون سرمربی تیم  پیکان  است .

او تاکنون ۴ تیم را از دسته پایین‌تر به  لیگ برتر فوتبال ایران  رسانده است .

جملات طنز او در رسانه‌های ایران بازتاب زیادی داشته و حتی در آذر ۱۳۸۶ در اولین دوره جشنواره فیلم‌های کمدی  گل آقا  از او تقدیر شد .  او همواره یکی از پرحاشیه‌ترین مربیان در فوتبال ایران بوده‌است.

برنامه «روزی روزگاری» با اجرای منصور ضابطیان، تهیه‌کنندگی ابراهیم داروغه‌زاده، چهارشنبه شب‌ها از ساعت 21 به صورت زنده از شبکه ورزش سیما به روی آنتن می‌رود .

هدف از تولید این برنامه، علاوه بر گفتگوی صمیمی با نام آوران عرصه ورزشی کشور مرور خاطرات تلخ و شیرین ایشان،آسیب شناسی ساختار ورزش دیروز و مقایسه آن با وضعیت کنونی ورزش قهرمانی عنوان شده است .  
 
انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار